مذاکره با آمریکا بازی در زمین دشمن است

حجت‌الاسلام امینی مذاکره با آمریکا را آدرس غلط دادن به مردم و بازی در زمین دشمن عنوان کردوگفت: آمریکایی‌ها نمی‌توانند عزت مندی ملت ایران را ببینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود ر تلاش های برخی از انقلابیون سابق برای باز کردن باب مذاکره با آمریکا هم اشاره کرد و گفت: در جواب این افراد باید گفت آمریکا هیچ‌گاه خیرخواه مردم ایران نبوده و نمی‌توانند عزت مندی ملت ایران را ببینند.

 

امام جمعه شاهرود مذاکره با آمریکا را آدرس غلط دادن به مردم و بازی در زمین دشمن  عنوان کردو افزود: بسیاری از مشکلات کشور از غرب‌زدگی همین افراد رقم می خورد.

 

وی با تأکید براینکه کسانی که به دنبال فتنه‌گری هستند باید بدانند که مردم ایران و نسل جدید با هوشیاری همانند قبل به توطئه‌ها و فتنه‌ها پاسخ خواهند داد و اجازه نمی‌دهند احدی به‌نظام و ارزش‌های اسلام خدشه وارد کند ادامه داد: مقابله با هجمه های دشمنان باید هوشمندانه و تاثیرگذار انجام گیرد.

 

حجت‌الاسلام امینی در ادامه فضای مجازی را یک ابزار مهم دانست وافزود: استفاده هنرمندانه از این فضا برای رسیدن به اهداف متعالی نظام اسلامی ضروری است.

 

امام جمعه شاهرود باتأکید براینکه از فضای مجازی به عنوان فرصتی برای رسیدن اهداف نظام اسلامی  استفاده شود  ابراز داشت: امروز دشمن می‌کوشد تا از طریق فرهنگ و فضای مجازی به درون فکر و ذهن جوانان رخنه کند لذا مراقبت از این فضا و آگاهی به جوانان امری ضروری است.

 

وی همچنین به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان قوه قضاییه اشاره کرد و افزود: احیای حقوق مردم از وظایف قوه قضاییه است، اگر دادستانی احساس کرد در موضوعی حقوق مردم در حال تضییع شدن است، باید از حقوق مردم حمایت کند.

 

حجت‌الاسلام امینی بیان کرد: رئیس دادگستری و دادستان شاهرود هم باید براساس فرمایش رهبر انقلاب بر اموری مانند محیط زیست، معادن، بوستان‌ها و نقاط گردشگری نظارت دقیق داشته باشند تا حقوق مردم و اجتماع توسط برخی افراد ضایع نشود.

 

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه باید از کسانی که فساد‌ها را گزارش می‌کنند حمایت شود افزود: متأسفانه عده‌ای با انجام امور خلاف عرف حقوق مردم را رعایت نمی‌کنند که قوه قضائیه باید با ورود به‌موقع خود از بروز این مسائل پیشگیری کند.

 

وی  در ادامه به روز دهیاری‌ها هم اشاره کرد و گفت: باید با آبادانی بیشتر روستا‌ها مانع از مهاجرت مردم به شهر‌ها شد که روستا‌های آباد، شهر‌های آباد را در پی خواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام امینی  با بیان این مطلب که در هفته دهیاری‌ها باید به این نکته توجه کرد که آبادانی بیشتر روستاها رونق اقتصادی را به دنبال دارد اضافه کرد:  با ایجاد اشتغال، از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهرها جلوگیری کرد.

کد خبر 945461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha