وزش باد شدید همراه گرد و خاک در خراسان رضوی پیش بینی می شود

اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط خراسان رضوی از جمله شهرستان مشهد، وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک را پیش بینی کرده است

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی هوا شناسی خراسان رضوی، تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی نشان دهنده آن است که کماکان پدیده جوی غالب افزایش سرعت و شدت وزش باد است که در برخی نقاط استان وزش باد شدید موقتی همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد بود ضمن اینکه امروز به ویژه در نیمه جنوبی استان گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده را شاهد خواهیم بود.

 

به لحاظ دمایی نیز در چند روز آینده تغییرات دمایی قابل ملاحظه نیست. طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۱۴ درجه سانتیگراد خنک‎ ترین و سرخس با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‎ ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند.

 

طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوا شهر مشهد مقدس به ترتیب ۲۲ و ۳۴ درجه سانتی گراد بوده است. همچنین آسمان امروز شنبه شهرستان مشهد، صاف در بعد از ظهر افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد در خنک ترین زمان ۱۹ درجه سانتیگراد که در گرمترین زمان به ۳۱ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

کد خبر 945689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha