اجرای طرح شهروند سپاری از سوی شهرداری/ ورودی شرقی گرگان ساماندهی می شود

دادبود از ارائه خدمات غیر حضوری شهرداری گرگان در قالب شهروند سپاری به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا دادبود» ظهر امروز (شنبه 14 تیر) به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه های در دست اجرای شهرداری گرگان گفت: پروژه های شهرداری بر اساس اولویت در حال اجرا است و با همکاری و هماهنگی سایر بخش ها این پروژه ها انجام می شوند.

 

شهردار گرگان از ارائه خدمات غیر حضوری شهرداری به شهروندان خبر داد و افزود: بر اساس ساز و کارهای انجام شده، مهمترین فعالیت شهرداری شهروند سپاری است که شهروندان می تواند بسیاری از فعالیت های خود را از طریق غیرحضوری انجام دهند.

 

وی ادامه داد: بسیاری از اقدامات شهرداری و فعالیت های عمرانی شهر گرگان در عید غدیر رونمایی می شوند.

 

دادبود با اشاره به جهش 100 درصدی بودجه شهرداری گرگان، اظهارداشت: در این راه کار بسیار سنگینی بر عهده شهرداری است تا بودجه اش را صد درصد ارتقا دهد.

 

وی با اشاره به پروژه های در دست اجرای شهرداری، گفت: امسال به طور ویژه کار در محلات در دستور کار شهرداری قرار دارد.

 

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: طرح اولویت بندی خدمات در محلات مختلف گرگان بر اساس نظرسنجی مردم تعریف و برنامه ریزی شده است.

 

وی در خصوص پروژه های مهم شهرداری، گفت: پروژه شهربازی با قوت شروع شده و علی رغم مشکلات در چند ماه اخیر در حال انجام است.

 

دادبود افزود: اعتبار این پروژه ۳۰۰ میلیارد تومان عمرانی و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری است که برای بخش عمرانی آن با قرارگاه خاتم الانبیا تفاهم شده که در فاز اول با یکصد و 60 میلیارد تومان اجرا کند.

 

وی، اجرای پیاده راه خیابان امام خمینی (رحمه الله علیه) با اعتبار 10 میلیارد تومان و اجرای کف سازی، مبلمان و تعویض تیرهای برق، ساماندهی ورودی شرقی گرگان با اعتبار 80 میلیارد تومان و اجرای جداسازی کندراه از تندراه، احداث تقاطع، یوترن و غیره، ساماندهی تقاطع ها، اجرای پارک شطرنج، پارک خطی لادن استرآبادی، پارک اوزینه، اجرای مرکز سن ان جی و ایجاد پارکینگ اتوبوسرانی در بلوار خلیج گرگان (افسران)، احداث پارکینگ جدید در افسران، پروژه گردشگری میدان بسیج، اصلاح زیرگذر وعابر پیاده میدان بسیج، نصب تصاویر سرداران شهید گلستان در ورودی و خروجی شهر، ادامه روند عمرانی بازار موزه و پایان مرمت خانه دارویی و تبدیل به موزه اسناد را از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری گرگان برشمرد.

 

شهردار گرگان از احداث دو سالن ورزشی در انجیراب و اوزینه با مشارکت سپاه احداث خبر داد و گفت: سالن ورزشی گرگانجدید نیز آماده بهره‌برداری است.

 

وی ادامه داد: تعویض پل زنگیان و آبیاری تحت فشار، خرید آسانسور برای پل های هوایی، احداث سرویس بهداشتی در سطح شهر و ادامه احداث پارک های جیبی از دیگر پروژه های در دست اجرای شهرداری گرگان است.

 

دادبود با اشاره به طرح دوام (داوطلبان واکنش اضطراری محلات) به عنوان فعالیت های اجتماعی شهرداری گرگان، گفت: این طرح می‌تواند به ارتقای مشارکت مردم در بحران کمک کند.

 

وی با اشاره به آغاز به کار آزمایشی مرکز فوریت های خدمات شهری به صورت آزمایشی، افزود: این مرکز به صورت رسمی در دهه ولایت افتتاح می شود.

 

کد خبر 945767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha