اعمال محدودیت برای مقابله با شیوع بیشتر کرونا در فارس

قاسم پور گفت: با توجه به افزایش آمار کرونا در استان فارس در روزهای اخیر از ۱۵ تیر در ۳۶ شهرستان استان، محدودیت های جدیدی توسط ستاد مدیریت بیماری کرونا در فارس اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم پور»، امروز (شنبه 14 تیر) با اشاره به افزایش آمار کرونا در استان فارس در روزهای اخیر به خبرنگاران گفت: از 15 تیر در 36 شهرستان استان، محدودیت های جدیدی توسط ستاد مدیریت بیماری کرونا در فارس اعمال خواهد شد.

معاون استاندار فارس افزود: در این اعمال محدودیتی که شیراز را نیز در بر می گیرد، تجمعات آموزشی و خانوادگی را در بر می گیرد و تمامی مراسم عروسی، ختم و تجمعات آموزشی و علمی لغو خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این طرح، رستوران ها و فست فودها تنها به صورت بیرون بر اجازه فعالیت دارند و قهوه خانه ها، اماکن ورزشی و تفریحی به مدت هفت رور تعطیل می شوند و پارک ها و بوستان ها و اتوبوس های شهری و مترو نیز تعطیل خواهند شد.

قاسم پور با اشاره به دورکاری برخی کارکنان در ادارات استان، عنوان کرد: برای کارکنان دارای بیماری خاص و حساس، مادران باردار و مادران دارای فرزند خردسال زیر ۶ سال نیز دورکاری باید در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: کتابخانه ها، آموزشگاه ها، آرایشگاه های زنانه، مدارس و دانشگاه ها و استخرهای سرپوشید در گراش، لار، جهرم و فسا تعطیل خواهد بود.

معاون استاندار فارس اعلام کرد: در این محدودیت ها با هدف مقابله و پیشگیری از کرونا، نماز جمعه در شهرستان‌های جهرم، فسا، لارستان و گراش این هفته برگزار نخواهد شد.

گفتنی است این محدودیت ها در حال حاضر تا یک هفته اجرا خواهد شد و در صورت نیاز تداوم خواهد یافت.

کد خبر 945849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha