کمیسیون شوراهای مجلس حادثه انفجار مرکز درمانی در تهران را بررسی می‌کند

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از بررسی حادثه انفجار در یک مرکز درمانی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، «محمدحسن آصفری» با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون‌ها در هفته جاری اظهارداشت: در پی وقوع حادثه در یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی تهران، تعدادی از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از محل حادثه بازدید کردند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین با مسئولان مربوطه از جمله نیروی انتظامی، اورژانس و آتش‌نشانی جلساتی گذاشته شد و مباحث مرتبط با کمیسیون مورد ارزیابی قرار گرفت.

رییس کمیسیون شورای و امور داخلی کشور در مجلس تاکید کرد: از بازدید و جلسات گزارشی تهیه شده است که این هفته در کمیسیون قرائت می‌شود و نتیجه نهایی به هیات رییسه مجلس ارسال خواهد شد.

حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک درمانی در خیابان شریعتی تهران شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیرماه، به کشته شدن ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.

مهار این آتش‌سوزی با استفاده از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله نردبان‌های بلند و در سایه تجربه و ایثار آتش‌نشانان، حدود ۲ ساعت به طول انجامید و با وجود دو مورد انفجار در دقایق اولیه، از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های منطقه جلوگیری شد./

کد خبر 945866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha