چهارمین جشنواره مردمی کرامت به کار خود پایان داد/حضور سفیران کریمه در چهار استان

حجت الاسلام جعفری از حضور سفیران کریمه با برنامه های ویژه در استان های مازندران، ارستان، اصفهان و یزد در ایام دهه کرامت خبرداد.

حجت الاسلام «جعفری» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با ارائه  گزارشی از چهارمین جشنواره مردمی کرامت در دهه کرامت گفت: این جشنواره در این ایام در در چهار بخش برگزار شد.

 

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره مردمی کرامت افزود: بخش تکریم دختران با عنوان «فدای دخترم» از جمله بخش های این جشنواره بود که با برپایی هزاران جشن برای دختران در قالب جشن های خانگی، مجازی و عمومی برگزار شد.

 

وی مسابقه بزرگ حدیث کرامت را دومین بخش این جشنواره مردمی عنوان کرد و افزود: این بخش برای همه اعضای خانواده طراحی و اجرا شد که در بخش کودکان مسابقه کتابخوانی با موضوع شخصیت شناسی حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

حجت الاسلام جعفری به پویش آذین بندی اشاره کرد و گفت: پویش آذین بندی، سومین بخش این جشنواره مردمی بود که طی آن محلات، مساجد و منازل آذین بندی شد.

 

 دبیر اجرایی چهارمین جشنواره مردمی کرامت به بخش چهارم جشنواره اشاره کرد و گفت: حضور سفیران کریمه با برنامه های ویژه در استان های مازندران، ارستان، اصفهان و یزد در ایام دهه کرامت چهارمین بخش جشنواره مردمی کرامت بود.

 

حجت الاسلام جعفری افزود: خادمان حرم حضرت معصومه(س) در ایام دهه کرامت با حضور در این چهار استان متبرکات حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) را در این استان ها به همراه داشتند.

کد خبر 945882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha