بنگاه های اقتصادی در مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی را حمایت کردند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: شرکت‌ ها و بنگاه های اقتصادی در این شرایط در مقابله با ویروس کرونا حمایت های شایسته ای کردند به خصوص شرکت مس، گل گهر و گهر زمین که دانشگاه علوم‌ پزشکی را در بخش زیرساختی‌ حمایت و تقویت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حمیدرضا رشیدی نژاد، عصر شنبه(14 تیر) در افتتاح نخستین نمایشگاه و نشست‌ های تخصصی مدیریت‌ بحران‌، پدافند غیر عامل و امداد و نجات گفت: باید در بحران کرونا رفتار را عوض کنیم تا هم کار را ادامه دهیم‌ و هم با این بیماری  مقابله کنیم‌.

 

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد:  از ابتدای شیوع‌ کرونا به همه مردم، کادر درمان و مسئولین در دنیا شوک وارد شد و همه آن را جدی می گرفتند و همه افراد خود را سهیم‌ می دانستند و در عرصه مبارزه با این بحران‌ به میدان‌ آمدند و به لحاظ معنوی و مادی کادر درمان و قشر آسیب پذیر را پشتیبانی کردند.

 


وی با بیان اینکه وظیفه ما عملیات درمانی بود اما‌ هر بحرانی منحصر به فعالیت یک سازمان‌ خاص نیست  و از عهده آن‌ بر نمی آید؛ گفت: همه مسئولان اداری و مردم‌ همراهی کنند که در نتیجه باعث‌ می شود به پیروزی نائل شویم‌.

 


رشیدی ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط بحران کرونا چرخ زندگی و چرخ فعالیت‌ های اداری، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی باید بچرخد این مسئله نباید به فراموشی سپرده شود و مسائل بهداشتی باید رعایت‌ شود ‌.

 


وی توصیه کرد: پروتکل‌ های بهداشتی  رعایت شود هرچه سخت گیری شود به نفع همه است‌ رفتار ما باید عوض شود و معلوم نیست‌ تا کی باید این شرایط را تحمل کرد بحران کرونا مضاعف بر مسائل و مشکلات دیگر شده و راهی جز صبر و رعایت نکات‌ بهداشتی نیست و باید رفتار را عوض کنیم تا هم کار را ادامه دهیم‌ و هم با ویروس کرونا مقابله کنیم‌.

 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه ترس از این‌ است که شیوع بیماری بیشتر شود؛ ‌خاطرنشان کرد: ابتدای بیماری در کرمان با بحران‌ شیوع ویروس مواجه نبودیم اما‌ در حال حاضر استان‌ کرمان‌ به ویژه منطقه جنوب استان از بحران شدید ویروس رنج می برد لذا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات‌ بهداشتی باید از ابتلا و شیوع این ویروس جلوگیری کنیم‌.

 


وی ادامه داد: شرکت‌ ها و بنگاه های اقتصادی در این شرایط در مقابله با ویروس کرونا حمایت های شایسته ای کردند که جای تقدیر دارد به خصوص شرکت مس، گل گهر و گهر زمین که دانشگاه علوم‌ پزشکی را در بخش زیرساختی‌ حمایت و تقویت کردند.

کد خبر 945915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha