آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانه ویژه طلاب و روحانیون

حجت‌الاسلام داوودی گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و لزوم تقویت مهارت‌های مختلف دوره‌های آموزشی متنوعی از سوی معاونت تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام مجید داوودی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و لزوم تقویت مهارت‌های مختلف دوره‌های آموزشی متنوعی از سوی معاونت تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار می شود.

 

دبیر برگزاری دوره‌های آموزشی حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه این دوره‌ها ویژه طلاب و روحانیون سراسر کشور برگزار می‌شود افزود: در صورت که برگزاری دوره‌های تابستانه با استقبال مطلوبی از سوی طلاب مواجه شود این دوره به صورت عمومی برگزار می‌شود.

 

وی با اعلام آغاز ثبت‌نام این دوره‌های آموزشی عنوان کرد: مهارت بیان، آشنایی با معارف، ولایت فقیه، مهارت ترک گناه در اسلام، آشنایی با اصول فرزندپروری، آشنایی با مبانی تربیت دینی نوجوان و مهارت تندخوانی مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره هستند.

 

حجت‌الاسلام داوودی با بیان اینکه این دوره به صورت مجازی برگزار می‌شود گفت: حجج‌الاسلام راستی‌فر، همتی، آقاجانی، حسن‌نژاد، مشکی‌باف و حصاری اساتید این دوره هستند؛ در انتخاب اساتید سعی شده برگزیده‌ترین اساتید حوزه‌های علمیه کشور انتخاب شوند تا کیفیت آموزش هرچه بهتر افزایش یابد.

 

دبیر برگزاری دوره‌های آموزشی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام این دوره تا 22 تیر ماه است ابراز کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان در پیام‌رسان ایتا یا با شماره تماس 09167269145 ارتباط برقرار کنند.

 

وی با اعلام اینکه مدت زمان این دوره در اختیار اساتید بوده و مدت کلاس‌ها روزانه 25 دقیقه است یاد آور شد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان به آدرس  http://tahzib.howzeh.khz.ir/ مراجعه کنند.

 

کد خبر 945966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha