آغاز سنجش ۳۲ هزار نوآموز در گلستان

خانعلی گفت: از امروز (یکشنبه ۱۵ تیر) نوبت دهی برای سنجش ۳۲ هزار نوآموز گلستانی آغاز شد.

«عباس خانعلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان به طرح غربالگری اشاره کرد و گفت: 9 هزار پیش دبستانی سال گذشته سنجش شدند که این دانش آموزان برای ورود به کلاس اول مشکلی نخواهند داشت.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان ادامه داد: پیش بینی می شود که 32 هزار دانش آموز بدو ورود کلاس اول امسال سنجش غربالگری شوند و آماده پذیرای این نوآموزان در پایگاه سنجش هستیم.

 

خانعلی تاکید کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا سنجش سلامتی دانش آموزان را دیرتر آغاز کردیم و برای این منظور از 24 تیم عملیاتی سنجش بهره خواهیم گرفت.

 

وی با بیان اینکه نوبت دهی به سنجش نوآموزان و کلاس اولی ها از 15 تیر آغاز می شود، افزود: خانواده ها برای دریافت نوبت می توانند با مراجعه به مدارس که قصد ثبت نام دانش آموز خود را دارند می توانند اقدام کنند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تعداد پذیرش نوآموزان در هر ساعت در پایگاه سنجش از 42 نفر به 20 نفر کاهش یافته است و در هر ساعت پذیرای چهار نوآموز هستیم و انتظار داریم خانواده ها سر ساعت تعیین شده به پایگاه سنجش حضور پیدا کنند.

 

خانعلی از افزایش دو پایگاه سنجش در گلستان خبر داد و تاکید کرد: هشت پایگاه نیز در نوبت عصر امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا فعالیت می کنند.

 

وی با بیان اینکه تنها با یک همراه می تواند وارد پایگاه حضور پیدا کند، ابراز داشت: همراه داشتن ماسک در هنگام ورود به پایگاه های سنجش الزامی است.

 

کد خبر 945991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha