تعطیلی ۲ هفته ای مترو و اتوبوس رانی در شیراز

زوربخش گفت: با هدف مقابله با کرونا و با هماهنگی ستاد استانی مقابله با کرونا و اعضای شورای شهر شیراز، مترو و اتوبوس رانی به مدت ۲ هفته در شیراز تعطیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجتبی زوربخش»، امروز (یکشنبه 15 تیر) از تعطیلی مجدد ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: این تصمیم با هماهنگی ستاد استانی مقابله با کرونا و اعضای شورای شهر شیراز اتخاذ شده است.

معاون شهردار شیراز افزود: بدین ترتیب، متروی شیراز از ۱۵ تیرماه و خدمات دهی اتوبوس های درون شهری از 16 تیر ماه به مدت 2 هفته تعطیل خواهد بود.

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اضافه کرد: اماکن شلوغ و پر ترددی همچون ناوگان حمل و نقل عمومی، می تواند احتمال شیوع بیشتر ویروس کرونا را افزایش دهد و به همین دلیل تصمیم به تعطیلی این ناوگان در شیراز گرفته شده است.

زوربخش با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط شهروندان در شرایط حاضر بیان کرد: تنها راه مقابله با کرونا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، دستکش و ... است تا آمار روزانه ابتلا به کرونا را بتوانیم کاهش دهیم.

معاون شهردار شیراز ادامه داد: برای تاکسی ها در شهر شیراز نیز سوار کردن تنها سه مسافر مجاز است و رانندگان تاکسی باید ضد عفونی کردن وسیله نقلیه خود و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

وی اعلام کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در زمینه عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط رانندگان تاکسی می توانند مراتب را به سامانه 137 گزارش دهند.

کد خبر 946114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha