خدمت کریمانه اهالی مسجد امام حسن عسکری(ع) به ۱۳۵ خانواده/ برنامه‌های تابستانه برگزار نمی‌کنیم

آیت‌الله محمودی گلپایگانی با اشاره به خدمات کریمانه مسجد امام حسن عسکری(ع) به نیازمندان گفت: در همین راستا به ۱۳۵ خانواده نیازمند کمک رسانی صورت گرفته است.

آیت الله «سید مهدی محمودی گلپایگانی» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون ‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا مرحله جدیدی در زندگی انسان ها ایجاد کرد، یادآور شد: توکل بیشتر به خدا و دل نبستن به دنیا و دانش بشری مهم ترین درس های این مرحله از تاریخ، برای انسان ها است که مساجد باید این حقیقت را برای مردم بیان کنند.

 

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) (واقع در تهران، طرشت، خیابان جواد اکبری، روبروی کوچه شاه قاسم) در ادامه با بیان اینکه فعالیت مساجد نیز تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است، اظهار کرد: تعطیل شدن مساجد باعث شد مسئولان مسجدی به فکر گسترش امکانات بهداشتی و تجهیزات مرتبط با فضای مجازی باشند زیرا بسیاری از مساجد در این زمینه فعال نیستند.

 

وی با بیان اینکه اقامه سه نوبت نماز جماعت مهم ترین برنامه مسجد امام حسن عسکری (ع) پس از بازگشایی مساجد در دوره شیوع کرونا است و سایر فعالیت ها تقریبا تعطیل شده اند، گفت: برنامه های تابستانه این مسجد نیز برگزار نمی شود زیرا به دلیل گسترش شیوع این ویروس، برگزاری برنامه ها ولو به ظاهر با رعایت فاصله اجتماعی چندان به صلاح نیست.

 

محمودی گلپایگانی درباره فعالیت های مسجد امام حسن عسکری (ع) در راستای رزمایش مواسات و همدلی، اظهار کرد: این مسجد تاکنون طی دوره شیوع کرونا 135 بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع کرده است و این کار در صورت تداوم کمک های مردمی و حمایت های خیران ادامه می یابد.

 

وی در پایان از مردم درخواتس کرد تا همه دعا کنند تا ویروس کرونا هرچه زودتر از بین برود تا زندگی مردم در سراسر دنیا به روال عادی خود بازگردد و به تبع آن، برنامه های مختلف مساجد نیز برگزار شود.

کد خبر 946194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha