۵ زندانی جرائم غیر عمد با کمک خادمیاران رضوی شهرستان بهشهر آزاد شدند

طاطیان گفت: ۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت پاسداشت دهه کرامت ایام منتسب به ولادت امام رضا (ع) با کمک خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع) آزاد شدند.

«علی طاطیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به اقدامات خیرخواهانه خادمیاران رضوی شهرستان بهشهر در خصوص دستگیری از نیازمندان، تأمین داروی بیماران به‌ویژه بیماران صعب‌العلاج، تأمین جهیزیه نوعروسان، توزیع سبد کالا و ... اشاره کرد و گفت: این خادمیاران افتخاری امام هشتم شیعیان همچنین با کمک خیرین و مذاکره با مسئولان قضایی شهرستان جهت کارگشایی در امور زندانیان غیر عمد فعالیت دارند.

 

 دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بهشهر افزود: به مناسبت میلاد خجسته و سراسر نور امام رضا (ع) ۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان بهشهر با حضور مسئولان قضایی و خدام رضوی و باهمت خادمیاران رضوی از بند حبس آزاد شدند.

 

وی با اشاره به اینکه بدهی این زندانیان ۳۱ میلیون تومان بوده است، اظهار کرد: آزاد کردن و رهایی زندانی از بند زندان، بزرگ‌ترین عبادت است که اجر و پاداش آن نزد خداوند سبحان است و ازاین‌رو از خیران شهرستان تقاضا می‌شود که برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و کمک به این قشر آسیب‌دیده و خانواده آنان همت گماشته و توجه ویژه‌ای به این افراد داشته باشند.

 

کد خبر 946218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha