کمبود مخازن اکسیژن در بیمارستان های گنبد

کریمی گفت: یک چهارم کارکنان یکی از ادارات گنبدکاووس در روزهای گذشته به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالقدیر کریمی» ظهر امروز(یکشنبه 15 تیر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در روزهای گذشته تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی گنبدکاووس عدد ثابت بود و در حال حاضر 237 بیمار در مراکز درمانی شهرستان بستری هستند که 84 درصد آنان شهروندان گنبدی هستند.

 

فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: 445 بیمار کرونایی از ابتدای تیرماه تاکنون در بیمارستان گنبدکاووس بستری شدند و 6 نفر در روز گذشته به دلیل کرونا در گنبدکاووس فوت کردند.

 

کریمی به محدودیت ها کرونایی اشاره کرد و گفت: با هماهنگی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا محدودیت ها را از 12 روز پیش آغاز کردیم و با توجه به بیماران ثابت در روزهای گذشته امیدواریم که شرایط بهتری را در روزهای آینده شاهد باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در حوزه شهرستان گنبدکاووس اداراتی داریم که شرایط خاصی پیدا کردند و یک چهارم کارمندان این اداره به کرونا مبتلا شدند.

 

فرماندار گنبدکاووس به حمایت از تجهیزات پزشکی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر 50 تا 60 نفر از کادر درمانی در گنبدکاووس به کووید 19 مبتلا شدند.

 

حمیدی بیان کرد: کمبود مخازن اکسیژن و اکسیژن یکی از مشکلات ما در شهرستان گنبدکاووس است و انتظار داریم در این خصوص حمایت شویم.

 

 

 

کد خبر 946248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha