عملیات گازرسانی هفت روستا توریستی البرز در حاشیه جاده کرج به چالوس آغاز شد

شهبازی با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال با عنوان « جهش تولید» گفت: گازرسانی هفت روستا توریستی البرز در حاشیه جاده کرج به چالوس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» صبح امروز 15 تیر در حاشیه آغاز عملیات گازرسانی به هفت روستای اطراف جاده کرج به چالوس گفت: اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای باغ پیر، سرودار، پورکان، وینه، دره سر، آدران و خوزنکلا با محوریت تحقق شعار سال آغاز شد.

 

استاندار البرز افزود: نهضت گازرسانی به روستاهای اطراف جاده چالوس به صورت جدی از امروز 15 تیرماه سال جاری با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان شروع به فعالیت کرد.

 

وی با اشاره به خواست مردم روستاهای حاشیه ای اطراف جاده کرج به چالوس به منظور برخورداری از نعمت گاز مطرح کرد: پیگیری ها و اجرای عملیات با جدیت برای تحقق این مطالبه به حق مردم انجام می شود.

 

 

گفتنی است، محور کرج به چالوس همواره زمستان های بسیار سردی را شاهد است و مردم روستاهای اطراف این جاده همواره از نفت و دیگر سوخت ها برای بحث گرمایشی استفاده کردند و به نظر می آید که آغاز نهضت عملیات گازرسانی برای مردم این مناطق، یک ضرورت و پاسخ به مطالبه عمومی مردم این روستاها است.

 

بنابر وعده پیمانکار به منظور اجرای این پروژه که لوله گذاری ۴۲ هزار و ۶۳۸ متر در قالب ۲ ایستگاه تقلیل فشار برای هفت روستا، حدود یک سال و نیم زمان می برد.

 

 

 

کد خبر 946251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha