​ضرورت الزمات اجباری در کنار فرهنگ سازی کرونایی

​منتظر حجت گفت: در کنار فرهنگ سازی و اطلاع رسانی باید الزامات اجباری نیز برای کاهش شیوع ویروس کرونا در دستور کار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد منتظر حجت» عصر امروز (یکشنبه 15 تیر) در جمع مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: به صورت شبانه روزی رسانه های استان در حال فعالیت هستند و در کنار این اطلاع رسانی باید برخی از الزامات اجباری نیز در نظر گرفته شود.

 

رئیس صدا و سیمای مرکز گلستان ادامه داد: در حوزه فرهنگ سازی تجربه موفقی مثل بستن کمربند ایمنی را شاهد هستیم و در حوزه رعایت پروتکل های بهداشتی نیز باید اینگونه عمل کنیم.

 

منتظر حجت یادآور شد: نیاز داریم در کنار کار فرهنگی اجبار و الزام نیز اعمال کنیم و در دو هفته اخیر گزارش های مختلفی از  امامزاده عبدالله (علیه السلام) و تفرجگاه ها تهیه شده است که مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط که شیوع ویروس کرونا افزایش یافت چه نیازی است که آبشار صخره ای ناهارخوران روشن باشد تا مردم مراجعه کند و یا شهربازی فعالیت خود ادامه دهد و اعتقاد داریم در کنار مسائل فرهنگی باید برخی از اقدامات ایجابی نیز در دستور کار قرار گیرد.

 

رئیس صدا و سیمای مرکز گلستان با بیان اینکه تفرجگاه ها و مراسم عزاداری در قبرستان ها متوقف شود، ابراز داشت: یکی از عوامل اصلی شیوع کرونا مراسم عروسی ها و عزاداری است.

 

 

کد خبر 946281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha