احكام فقهي نظام ورشكستگي در شرايط بحراني بررسی می شود

طوسی از واکاوی احكام فقهي حقوقي نظام ورشكستگي در شرايط بحراني از جمله شرایط کرونا در برنامه فقه پویا خبر داد.

«محمد جواد طوسي» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به بحث کرونا و درگیری مردم با این ویروس گفت: شیوع بیماری کرونا پیامدهای مختلفی به همراه داشت که مشکلات اقتصادی از جمله آن است.

 

تهيه كننده برنامه فقه پویا ادامه داد: ورشکستگی تعداد زیادی از مردم در شرایط کرونا ما را بر آن داشت تا به بررسی احكام فقهي حقوقي نظام ورشكستگي در شرايط بحراني از جمله شرایط کرونا بپردازیم.

 

وی افزود: در همین راستا برنامه فقه پویا از 16تیر به تبيين قوانين مربوط به نظام ورشكستگي در شرايط بحراني مثل كرونا می پردازد.

 

تهيه كننده برنامه فقه پویا یادآور شد: این برنامه به مدت سه روز با كارشناسي دكتر سيد عباس سيدي آراني و دكتر زهره حق پناه ساعت 14:50 تقديم مخاطبان راديو معارف خواهد شد.

 

طوسی همچنین با اشاره به محورهای این برنامه تصریح کرد: پروسه ورشكستگي و اعلام ورشكسته بودن در قوانين تجاري ايران و نيازمند اصلاح بودن برخي از قوانين تجاري كشور، تبيين قراردهاي ارفاقي و بازسازي قضايي و مفلس شدن در قانون تجاري ايران، ورشكستگي و ضرورت طرح اين بحث در شرايط حاضر با توجه به شيوع كرونا از جمله محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

 

لازم به ذکر است برنامه فقه پویا به همت گروه فقه وانديشه و اجرای سيد مرتضي موسوي نژاد بر عهده دارد  از رادیو معارف پخش خواهد شد.

کد خبر 946327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha