عزم جدی برای مقابله با کالای قاچاق

دشتیان گفت: در تلاش هستیم در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان گلستان، با کالای قاچاق در مبادی های ورودی کشور مبارزه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ابراهیم دشتیان» امروز (دوشنبه ۱۶ تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال 81 رهبر معظم انقلاب پدیده شوم قاچاق را یک تهدید برشمرد و در فرمان چهار ماده مقام معظم رهبری ستاد مبارزه با قاچاق و ارز تشکیل شد.

 

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز گلستان ادامه داد: مقام معظم رهبری خطاب به رئیس جمهور وقت و در فرمان چهار ماده ای فرمودند که «گسترش پدیده قاچاق گسترش پدیده قاچاق و تأثیر مخرب آن در امر تولید و تجارت قانونی و سرمایه‌گذاری و اشتغال، خطر جدی و بزرگی است که باید با جدیت تمام با آن مبارزه کرد و بر همه دستگاه‌هایی که به نحوی می‌توانند در این امر دخیل باشند واجب است که سهم خود را در این مبارزه ایفا کنند».

 

دشتیبان با بیان اینکه در تلاش هستیم که با کالای قاچاق در مبادی های ورودی کشور مبارزه کنیم، تاکید کرد: مقام معظم رهبری نیز در این فرمان تاکید داشتند که «عزم جدی بر این باشد که عمل قاچاقچی کاملاً برخلاف صرفه و همراه با خطر باشد و جنس قاچاق از پیش از مبادی ورودی تا محل عرضه آن در بازار، آماج اقدامات گوناگون این مبارزه قرار گیرد».

 

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا رونق اقتصادی را برای تولید کنندگان داخلی به همراه می آورد.

 

کد خبر 946332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha