اقدام عملی پیشگیرانه مقابله با کرونا در دستور کار مسئولان  شهرستان بهشهر باشد

خنجری گفت:همه مسئولان با جدیت برای مقابله با کرونا وارد عمل شوند و اماکن گردشگری پر رفت و آمد تعطیل شود.

« هادی خنجری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر با ابراز نگرانی از روند افزایشی ویروس کرونا گفت: بی توجهی به توصیه های بهداشتی موجب شده است که در وضعیت نامناسبی قرار گیریم و اکنون باید مقابله با ویروس کرونا با جدیت بیشتری دنبال شود.

 

فرماندار بهشهر افزود: این روزها شاهد تاخت و تاز ویروس کرونا هستیم و همه ما باید براساس وظیفه وارد عمل شده و برای مقابله با کرونا تلاش کنیم.

 

وی اظهار کرد: عباس آباد بهشهر به عنوان منطقه گردشگری به دلیل شرایط محیطی، شاهد حضور حداکثری مردم است که باید این ترددها مدیریت شده و با تعطیلی آن در شرایط فعلی به مردم و شهروندان کمک شود.

 

خنجری با تاکید بر حفظ جان شهروندان اظهار کرد: جان مردم برای ما مهم است و باید ورودی عباس آباد بسته شود؛ چرا که پروتکل بهداشتی با شرایط منطقه گردشگری بودن عباس آباد به درستی اجرا و رعایت نمی شود.

 

وی گفت: ما مخالف شادی مردم نیستیم و فرصت برای شادی و نشاط مردم فراهم است؛ اما اکنون با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا در شرایط خاصی قرار داریم و باید همه با هم برای پیشگیری و مقابله با این ویروس در آماده باش باشیم.

 

فرماندار بهشهر افزود: تالارها و رستوران ها با 50درصد ظرفیت و با رعایت پروتکل و نکات بهداشتی باید خدمات ارائه کنند و در غیر اینصورت براساس قانون با آنان برخورد می شود.

 

خنجری گفت:همه مسئولان با جدیت برای مقابله با کرونا وارد عمل شوند و اماکن گردشگری پر رفت و آمد تعطیل شود.

 

وی تصریح کرد: بازار هفتگی بهشهر این هفته تعطیل است و کنترل در بازار روز و مراکز عرضه محصولات باید با قوت انجام شود.

کد خبر 946400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha