اقدام شایسته شرکت نیشکر خوزستان در تامین موادضدعفونی

سردار خادم سیدالشهدا تاکید کرد: شرکت نیشکر خوزستان در تامین موادضدعفونی و الکل در سطح کشور برای ضدعفونی شهرها و استفاده مردم موفق عمل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار احمد خادم سیدالشهدا» ظهر امروز (دوشنبه ۱۶ تیر) در حاشیه بازدید شرکت نیشکر امام خمینی و کارخانه لوح سبز جنوب نیشکر خوزستان (تولید ام دی اف) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جهش تولید، کارکنان و مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب مصمم به افزایش تولید هستند که از نزدیک این شور و اشتیاق را مشاهده کردیم.

 

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور این چنین کارخانه‌ها را با این وسعت حجم تولید و صادرات این محصولات برای خوزستان مهم دانست و افزود: این موارد برای ما بسیار با ارزش است و قطعا تعاونی‌های شرکت‌های چوب خوزستان می‌توانند از این دستاوردهای استان به خوبی بهره ببرند به همین جهت دعوت می‌کنیم تا از نزدیک این کارخانه را بازدید کنند چراکه کیفیت چوب این کارخانه از چین و ترکیه بالاتر است.

 

وی ضمن قدردانی از شرکت نیشکر خوزستان در تامین موادضدعفونی به خصوص الکل در سطح کشور و خوزستان تصریح کرد: این شرکت همکاری شایسته‌ای با ما در زمینه تامین مواد ضدعفونی کننده و الکل داشتند و ما توانستیم مکان‌های دوردست و مناطق محروم در استان‌های قم، مازندران، خوزستان، کهگیلویه‌وبویراحمد و لرستان که مسئولیت ضدعفونی آنها را برعهده داشتیم، ضدعفونی کنیم.

 

سردار خادم سیدالشهدا در پایان یاد آور شد: با تامین الکل و مواد ضدعفونی، توانستیم کمک شایانی به ضدعفونی معابر، اماکن و سطوح داشته باشیم و همچنین استفاده مردم از الکل را تامین کنیم.

 

کد خبر 946675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha