بهره مندی روحانیون مستقر در مناطق محروم از خدمات ارتباطی شرکت رایتل

حجت‌الاسلام فردآقایی گفت: به منظور اعطای خدمات ارتباطی به روحانیون مستقر در مناطق محروم که به منظور تبلیغ در آنجا حضور دارند با شرکت رایتل توافقاتی در خصوص اعطای خدمات مکالمه‌ای و اینترنتی صورت گرفته است.

«حجت‌الاسلام احسان فردآقایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به‌منظور اعطای خدمات ارتباطی به روحانیون مستقر در مناطق محروم که به منظور تبلیغ در آنجا حضور دارند با شرکت رایتل توافقاتی صورت گرفته است.

 

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: با توجه به فعالیت روحانیون به عنوان مبلغ و همسران ایشان تحت عنوان همیاران تبلیغ در مناطق دور افتاده استان، با در نظر گرفتن این موضوع که به دلیل شیوع ویروس کرونا، دوره‌های آموزشی به شکل مجازی و با استفاده از بسته‌های آموزشی در سامانه مبشّران برگزار می‌شود، طی توافقی که با شرکت خدمات ارتباطی رایتل در استان انجام شد مقرر شد در صورتی که مبلغان متقاضی باشند، سیم‌کارت‌های اعتباری شرکت رایتل به صورت رایگان در اختیار ایشان قرار داده شود.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت تبلیغی در فضای مجازی، هزینه بالایی را از جهت خرید بسته‌های اینترنتی برای مبلغان ایجاد می‌کند ادامه داد: بر اساس توافق صورت گرفته 12 گیگ اینترنت رایگان (هر ماه یک گیگ) و یک‌هزار دقیقه مکالمه درون شبکه با خطوط رایتل به این سیم‌کارت‌ها تعلق خواهد گرفت که هر کدام از مبلغان به همراه  همسران خود، این امکان را دارند بدون صرف هزینه از دو سیم‌کارت اعتباری و بسته‌های اینترنتی جهت سهولت در ارتباطات و تعاملات روزمره استفاده کنند.

 

حجت‌الاسلام فردآقایی در خصوص پوشش آنتن‌دهی سیم‌کارت‌های رایتل در مناطق روستایی عنوان کرد: طی مذاکرات صورت گرفته مقرر شده در مکان‌هایی که دکل مخابراتی رایتل وجود نداشته باشد از دکل‌های همراه اول برای پوشش‌دهی آنتن سیم‌کارت‌های رایتل استفاده شود که با این اقدام در هیچ کجای استان مشکلی جهت ارتباط گیری برای مبلغان وجود ندارد.

 

یاد آور شد: با توجه به نیاز مبلغان جهت استفاده از شبکه‌های مجازی و ارتباط گیری با نمازگزاران مساجد و نیز به دلیل شرکت آنها در دوره‌های آموزش مجازی، امیدواریم از فرصت پیش آمده نهایت بهره‌مندی را داشته باشند.

 

کد خبر 946766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha