«چله مقدس» در فضای مجازی و حقیقی کمیجان برگزار می‌شود

احمدی گفت: اهم برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان با عنوان « چله مقدس » در فضای مجازی و حقیقی برگزار می شود.

«حسین احمدی» در خصوص برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه ‏های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان در راستای توسعه، ترویج و حفظ فرهنگ دفاع مقدس ، جلوگیری از تحریف این فرهنگ و انتقال آن به نسل های آینده برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان افزود: تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری در جهت تغییر ظاهر و جلوه های بصری شهرستان با تبلیغات و مضامین دفاع مقدس به همت شهرداری و همکاری هنرمندان انجمن تجسمی شهرستان کمیجان انجام می شود.

 

وی اجرای نمایش خیابانی در پارک‏ها و بوستان‏های سطح شهر با موضوع دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدای هنرمند و دست اندرکاران و مروجان فرهنگ دفاع مقدس، خوشنویسی از وصیت نامه شهدای دفاع مقدس در حاشیه مراسم ویژه گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کمیجان، عصر شعر  با موضوع « چله مقدس » و مسابقه وبلاگ نویسی ویژه شهدای شهرستان کمیجان (دلنوشته ، وصیت نامه ، تصاویر و ... ) را از دیگر برنامه  های این اداره در ایام گرامیداشت سالگرد شت سال دفاع مقدس دانست.

 

احمدی از برپایی نمایشگاه مجموعه عکس بسیج با عنوان «جلوه های پایداری» در هفته بسیج خبر داد و اظهار کرد: 2 نفر از شاعران کمیجان با موضوع مرتبط با هفته دفاع مقدس در مصلی نماز جمعه کمیجان و میلاجرد به شعرخوانی می پردازند.

 

این مقام مسئول با اشاره به همکاری در برگزاری یادواره شهداء و ویژه برنامه های دفاع مقدس با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ادامه داد: همکاری با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در برگزاری نشست های روشنگری با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و پاسخ به شبهات دفاع مقدس با حضور هنرمندان و برگزاری شب شعر و شب خاطره دفاع مقدس در مساجد امیر المومنین (ع) کمیجان و محمد رسول الله (ص) میلاجرد از دیگر برنامه های این اداره در ایام گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس است.

 

وی از تولید آثار مکتوب فرهنگی و هنری در مطبوعات و نشر در فضای مجازی با موضوع گرامیداشت چله دفاع مقدس و هفته بسیج خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه عکس از سرداران شهید استان مرکزی و  برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در هفته بسیج از دیگر برنامه هایی است که در این ایام انجام خواهد شد.

 

احمدی به دیدار صمیمی هنرمندان شهرستان با فرمانده سپاه ناحیه و امام جمعه کمیجان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اشاره واظهار کرد: نمایش صحنه ای توسط گروه ماندگار کمیجان به نویسندگی و کارگردانی رضا اسکندری در هفته بسیج اجرا می شود.

 

کد خبر 946786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha