جوانان و نوجوانان مخاطبان اصلی فضای مجازی/ تولیدات ارزشی  ضروری است

فلاح لاله زاری مخاطبان اصلی فضای مجازی را جوانان ونوجوانان عنوان کردوگفت: تولیدات ارزشی و مناسب، امید آفرینی و نشاط افزایی دراین بستر لازم وضروری است.

«فرشید فلاح لاله زاری» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان،بر توسعه فعالیت ها بر بستر فضای مجازی تأکید کردوگفت: در تولید محتوا برای فضای مجازی عقب هستیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مخاطبان اصلی فضای مجازی را جوانان ونوجوانان تشکیل می دهند اضافه کرد: با توجه به ارتباط کانون های فرهنگی هنری مساجد با جوانان ونوجوانان، می توانند یکی ازمهترین مکان برای فعالیت در عرصه فضای مجازی و تولید محتوی به شمار آیند.

 

وی با تأکید براینکه در شرایط امروز مساجد باید خط اول تلاش برای تولید محتوا و فعالیت در فضای مجازی باشند ادامه داد: دولت از امکانات محدودی در این عرصه برخوردار است و سامانه فهما نیز توسط دولت با این هدف ایجاد شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مردم را تشنه محتوای سالم و ارزشی در فضای مجازی دانست و گفت: باید برای تولید محتوای مناسب و منطبق با فرهنگی ایرانی اسلامی در فضای مجازی فعالیت های گسترده ای صورت گیرد.

 

فلاح لاله زاری در ادامه به اجرای دوطرح کانون های فرهنگی هنری مساجد درحوزه ایثاروشهادت به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کردواظهارداشت: تاثیرگذاری دوران دفاع مقدس و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در این برهه بر مبانی اعتقادی و اخلاقی جامعه ما بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه اجرای دقیق رویداد ملی و بین المللی «روح مقاومت» تاکید بر وصایای شهدا و تلاش بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد اضافه کرد: می توان تولیدات خوبی را برای فضای مجازی ارائه شود.

 

وی القای ناامیدی، بزرگ نمایی مسائل و مشکلات جامعه و تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن نظام را از اهداف برنامه ها وفعالیت های دشمنان اسلام و انقلاب در فضای مجازی عنوان کردوگفت: در این شرایط باید ضد این اهداف دشمنان عمل کنیم و با ارائه تولیدات ارزشی و مناسب و نیز امید آفرینی و نشاط افزایی برای جوانان و نوجوانان در فضای مجازی اقدام کنیم.

 

فلاح لاله زاری  به اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» نیز اشاره کردوافزود: دیدار با خانواده های شهدا مایه افتخار و توفیق است.

کد خبر 946793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha