برگزاری مسابقات ورزشی برای غنی‌سازی فراغت جوانان در شرایط کرونایی/ گرامی‌داشت شهدا در فعالیت‌ها

حجت‌الاسلام طباطبایی گفت: دفتر فرهنگی «اوقات» مسجد موسی‌بن جعفر(ع) یک دوره مسابقات فوتبال را به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان و به یاد مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی برگزار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد طباطبایی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌ های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا محدودیت های زیادی برای مساجد ایجاد کرده است، اظهار کرد: برگزاری بسیاری از برنامه ها در این دوره تقریبا غیر ممکن شده و برگزاری برخی از برنامه ها نیز با حضور جمعیت کمتر ممکن است.

 

امام جماعت مسجد موسی بن جعفر (ع) (واقع در تهران، میدان آیت الله سعیدی، خیابان شهید سعیدی) افزود: دفتر فرهنگی اوقات این مسجد در دوره شیوع ویروس کرونا سعی کرده است با همراهی نوجوانان و جوانان و خانواده های شان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی این مشکل را برطرف کند و با مشارکت و همراهی پایگاه مقاومت بسیج و هیئت امنا توانسته اند تقریبا در تمام مناسبت های مذهبی در دو ماه اخیر برنامه های مختلف برگزار کنند.

 

وی ادامه داد: دفتر فرهنگی «اوقات» به منظور افزایش نشاط و شادابی و تربیت جسمی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و سایر مخاطبان خود، یک دوره مسابقات فوتبال را به منظور غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و به یاد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی برگزار کرد که مراسم تقدیر از بازیکنان سه تیم برتر و تقدیم جوایز فرهنگی و مادی، برگزار شد.

 

طباطبایی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی و هنری در شرایط بسیار سخت شیوع ویروس کرونا می تواند موجب رفع خمودگی، افسردگی و اضطراب ناشی از این ویروس شود بر این اساس، دفتر فرهنگی اوقات با همراهی پایگاه مقاومت بسیج و هیئت امنا برنامه های دیگری در زمینه آموزش قرآن، احکام شرعی و معارف اسلامی نیز برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان تدارک دیده است.

 

وی اضافه کرد: مجموعه کارگزاران مسجد موسی بن جعفر (ع) در برگزاری تمام برنامه های این مسجد توجهی ویژه به ترویج معارف اسلامی و ارزش های انقلاب اسلامی دارند و بر همین اساس معمولا هر برنامه را به یاد یکی از شهدای این مسجد برگزار می کنند.

 

امام جماعت مسجد موسی بن جعفر (ع) در پایان تاکید کرد: هدف ما در اجرای هر برنامه ای ارتقای معنویت و افزایش نشاط و شادابی در میان مردم است البته همیشه حفظ سلامتی افراد برای ما بسیار مهم و در اولویت است بنابراین همه برنامه ها از اقامه نماز جماعت تا مسابقات ورزشی با رعایت کامل نکات بهداشتی به ویژه رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش اجرا می شود.

کد خبر 946806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha