۳ بیمار کرونایی در استان اردبیل جان خود را از دست دادند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ بیمار کرونایی در استان اردبیل جان خود را از دست دادند.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیماران بستری ناشی از کرونا در مراکز درمانی به رقم 28 نفر رسید و متاسفانه 3 بیمار کرونایی نیز در استان اردبیل جان خود را از دست دادند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: در همین مدت 23 بیمار نیز پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده اند که امیدواریم با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به ویژه استفاده از ماسک به روال عادی زندگی خود برگردند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: هم اکنون 183 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 38 بیمار به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.

 

حبیب زاده اعلام داشت: زنگ خطر افزایش بیماران کرونا در سطح استان اردبیل به صدا درآمده و امیدواریم مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به ویژه استفاده ماسک از شیوع این بیماری جلوگیری کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: تمامی تلاش کادر درمانی استان ارائه خدمات مناسب به بیماران کرونایی است اما باید عموم مردم نیز در رعایت پروتکل های بهداشتی همت ویژه ای داشته باشند تا شاهد نابودی این بیماری در سطح استان باشیم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: متاسفانه طی هفته های اخیر شیوع این بیماری در سطح استان اردبیل افزایش چشم گیری داشته و از شهروندان درخواست می شود تا نسبت به استفاده ماسک و شستشوی دست ها به صورت متناوب و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

کد خبر 946841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha