پاسداشت شایسته دهه کرامت به همت خادمیاران رضوی گلوگاه

قدسی گفت: دهه کرامت فرصتی شایسته برای شناخت و زندگی اهل بیتی و رضوی و تعمیق این مهم در طول سال است و امسال هم با همین هدف در دهه کرامت بیش از ۱۰ ویژه برنامه در سطح شهرستان گلوگاه به همت کانون خدمت رضوی برگزار شد.

« میلاد قدسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گلوگاه گفت: اگر چه امسال برنامه های ایام دهه کرامت تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار داشت تلاش شد تا برنامه های ویژه ایام دهه کرامت و جشن میلاد امام رضا (ع) و میلاد حضرت معصومه(س) با رعایت پروتکل بهداشتی در سطح جامعه و همچنین برخی از برنامه ها در فضای مجازی برگزار شود.

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان گلوگاه افزود: دهه كرامت همزمان با اول ماه ذي القعده و با ميلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز مي شود و با بزرگداشت مقام اهل بیت(ع) تداوم مي يابد و در نهايت با برگزاري جشن هاي ميلاد حضرت ثامن الائمه امام رضا (ع) در يازدهم اين ماه به پايان مي رسد.

وی اظهار کرد: برنامه های دهه کرامت در شهرستان گلوگاه هم به همت کانون خدمت رضوی و خادمیاران رضوی از میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) به صورت برنامه های مردمی در فضای واقعی جامعه و فضای مجازی برگزار شد.

 

 قدسی گفت: ویژه برنامه های دهه کرامت گلوگاه در قالب برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی شامل مسابقات نقاشی، دلنوشته ای به امام رضا(ع) و مسابقات کتابخوانی در قالب برنامه های مجازی و توزیع نمک در بین نانوایان گلوگاه، برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و... بوده است.

 

وی همچنین اضافه کرد: برنامه های زیر سایه خورشید و برنامه محوری جشن میلاد امام رضا(ع) هم همچون سال های گذشته با حضور خدام امام رضا(ع) و با رعایت پروتکل بهداشتی در بقعه متبرکه آقا سید محمد(ع) گلوگاه برگزارشد.

قدسی گفت: دیدار با پاسداران و کارکنان نیروی انتظامی و دادگستری و تقدیر از تلاش های آنان در دوران کرونا، دیدار با خانواده متوفیان کرونایی، دیدار با جهادگران قرارگاه تاکتیکی کرونا، بازدید از مراکز تولید گان و ماسک و برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) از برنامه های زیر سایه خورشید گلوگاه بوده است که با قوت برگزار شد.

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان گلوگاه در خاتمه سخنان خود با اشاره به فعالیت های این کانون در زمان کرونا خاطر نشان کرد: تولید 6 هزار ماسک به همت خیران و افراد نوع دوست شهرستان گلوگاه گامی مهم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بود .

 

قدسی تصریح کرد: توزیع 400 بسته میوه در بین بیماران و کادر درمانی، توزیع 500 بسته سبد غذایی، ذبح یک راس گوسفند، توزیع 1200 پرس غذای گرم از دیگر خدمات کانون خدمت رضوی گلوگاه در دوران شیوع کرونا بود.

وی گفت: در حال حاضر با توجه به اوج گیری ویروس کرونا و رسیدن به نقطه زرد و قرمز در برخی از شهرستان ها، فعالیت خواهران جهادگر در عرصه تولید ماسک تمام نشده و همچنان ادامه دارد.

قدسی افزود: خانواده های جهادگر در عرصه تولید ماسک و لباس کادر درمانی در سطح شهر گلوگاه و روستاهای تیله نو تلاش فراوانی در دوران شیوع کرونا برای تولیدات ماسک و گان انجام دادند که با حضور کاروان زیرسایه خورشید و خدام امام رضا(ع) از این خانواده ها و همچنین فعالان مردمی مقابله با کرونا تجلیل شد.

کد خبر 946907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha