تکریم خانواده های شهدا یک وظیفه است

معیتی تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا را یک وظیفه دانست و گفت: شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌ های آنها وظیفه همه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«جواد معیتی» امروز(سه شنبه، ۱۷ تیر) به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری و دهیاری ها و به همراه فرمانده سپاه، رییس شورای اسلامی شهر و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا در منزل شهید خیرالله غلامان حضور یافته و ضمن دیدار با خانواده این شهید والامقام از همسر آن شهید دلجویی کرد.

 

همچنین امروز شهردار آستارا از فرزندان شهید محب الهی، شهید روحی فر، شهید خدایی و شهید مرحبا که در شهرداری شاغل هستند، دلجویی کرده و با اهدای لوح سپاس از صبر خانواده های آنان تقدیر کرد.

 

«جواد معیتی» در جریان این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهارکرد: آسایش و راحتی جامعه امروز مرهون رشادت‌ ها و فداکاری‌ های شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع‌ مقدس است.

 

شهردار بندر آستارا با بیان اینکه تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا یک وظیفه است، افزود: شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌ های آنها وظیفه همه مسئولان و مردم است.

 

وی تصریح کرد: شهيدان مظهر صلابت و اقتدار اين مرزو بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاريخ ايران اسلامی تا هميشه خواهد درخشيد.

 

معیتی با اشاره به اینکه رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌ های شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی تواند آسیبی به نظام اسلامی وارد کند.

 

شهردار بندر آستارا گفت: فرهنگ ایثار و شهادت کشور را در مقابل دشمنان بیمه کرده است و همه باید در راستای گسترش این فرهنگ غنی تلاش کنیم.

کد خبر 947068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha