تکریم اولین شهید مدافع حرم جامعه پزشکی کشور در چهارمحال و بختیاری

مظاهری گفت: سومین هفته از طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با تکریم اولین شهید مدافع حرم جامعه پزشکی کشور شهید «محمد حسن قاسمی اشکفتکی» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به همراه «ابراهیم شریفی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با خانواده شهید «محمد حسن قاسمی»، شهید مدافع حرم استان دیدار کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه امنیت و آرامش امروز را مدیون خون پاک شهدا هستیم افزود: بهره مندی از مغفرت الهی و اجر عظیم اخروی از عنایات خداوند به شهدا است.

 

وی تکریم خانواده شهدا را یکی از وظایف مردم و مسئولین دانست و ادامه داد: شهدای مدافع حرم با گذشتن از جان خود نقشه های دشمنان قسم خورده اسلام را نقش بر آب کردند.

 

مظاهری شهدای مدافع حرم را تربیت شده مکتب اهل بیت (ع) عنوان کرد و گفت: شهید «محمد حسن قاسمی» در راه دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت (ع) و دستاوردهای انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت که آرزوی هر مسلمانی است نائل آمد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با انجام فعالیت های فرهنگی به ویژه حادثه هایی نظیر شیوع ویروس کرونا و حضور خودجوش در میدان نبرد نشان دادند ادامه دهنده راه شهدا هستند.

 

گفتنی است: شهید «محمد حسن قاسمی» تکنسین بیهوشی و مسئول بیمارستان‌های میدانی در چند منطقه از سوریه بود که پس از حدود سه سال حضور در میدان‌های نبرد در راه دفاع از حریم اسلام به دوستان شهیدش پیوست.

 

خاطرنشان می شود: پس از گذشت نزدیک به ۴ ماه، صبح روز (شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵)، پیکر پاک و مطهر این شهید با استقبال مسئولین و مقامات ارشد کشوری و لشکری، خانواده معظم شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی، وارد فرودگاه بین‌المللی شهرکرد شد و در مراسمی با شکوه توسط انبوه مردم ولایتمدار، مسلمان و انقلابی این شهر تشییع و در گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده شد.

 

کد خبر 947185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha