نتایج امتحانات نهایی۶ هزار و ۴۰۰ دانش آموز تنها سه ساعت پس از امتحان اعلام شد

فلاح نژآد با اشاره به اهتمام معلمان و همکاران ناحیه سه آموزش و پرورش شهر کرج در اعلام نتایج گفت: نتایج امتحانات نهایی۶ هزار و ۴۰۰ دانش آموز تنها سه ساعت پس از امتحان اعلام شد.

« ابراهیم فلاح نژآد » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص نتایج امتحانات نهایی تمامی رشته های تحصیلی گفت: اهتمام و پیگیری همکاران حوزه های اجرا و تصحیح امتحانات نهایی در سطح ناحیه سه آموزش و پرورش کرج قابل تقدیر است. 

 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج افزود: در جریان شیوع بیماری کرونا، امتحانات نهایی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با تدابیر ویژه بهداشتی برگزار شد که طی آن ۶ و هزار و ۴۰۰ دانش آموز در تمامی رشته های تحصیلی در آزمون نهایی شرکت کردند.

 

فلاح نژاد با اشاره به ضرورت اعلام نمرات نهایی در اسرع زمانی مطرح کرد: آمار دانش آموزان شرکت کننده در امتحانات نهایی ناحیه سه کرج نسبت به آمار نواحی دیگر آموزش و پرورش استان بیشتر است. 

 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج تصریح کرد: با گذشت سه ساعت از پایان آخرین آزمون امتحانی از دانش آموزان ناحیه سه کرج، نتایج امتحانات اعلام شد و این امر میزان اهتمام همکاران حوزه تصحیح و اجرا را در این ناحیه می رساند.

 

فلاح نژاد خاطرنشان کرد: نتایج امتحانات در سامانه فینال بارگزاری می شود و دانش آموزان با مراجعه به آن می توانند از نمرات خود مطلع شوند.

 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در محور دیگر سخنان خود به برپایی رزمایش کمک مومنانه در دهه کرامت اشاره کرد و آن را چهارمین مرحله کمک مومنانه در آموزش و پرورش ناحیه سه کرج خواند.

 

فلاح نژآد مطرح کرد: چهارمین کمک مومنانه با اهتمام خیران منطقه و تعدادی از موسسان مدارس غیردولتی تهیه شد و با همکاری واحد خواهران بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه جوادالائمه (ع) در سطح مدارس محمدشهر توزیع شد.

 

در پایان مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج تصریح کرد: کمک های مومنانه در ماه های آتی نیز با هدف حمایت از خانواده های دانش آموزان نیازمند ادامه دارد.

 

 

 

 

کد خبر 947213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha