برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع حرم و زیارت در کانون فاطمه الزهرا(س)

کارگر با اشاره به برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع حرم و زیارت ازسوی کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) گفت: علاقمندان تا ۲۰ تیر فرصت دارند تا آثار خود را به کانون ارائه دهند.

«محمدرضا کارگر» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) در ایام دهه کرامت گفت: در این ایام برنامه های مختلفی برگزار شد که برخی از آنها همچنان ادامه دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) ادامه داد: برگزاری جشن های میلاد با سعادت امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه(س) با برپایی غرفه قرآن همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله این برنامه ها بود.

 

وی افزود: مسابقه نامه ای به امام رضا(ع)یکی دیگر از این برنامه هاست که اعضا  تا 20تیرماه مهلت دارند تا آثار خود را ارائه دهند که در پایان به آثار برگزیده جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

کارگر همچنین به مسابقات نقاشی اشاره کرد و گفت: در این ایام و به مناسبت دهه کرامت مسابقات نقاشی با موضوع حرم و زیارت در حال برگزاری است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) ادامه داد:اعضا در این رشته نیز تا 20تیرماه فرصت دارند تا آثار خود را به کانون تحویل دهند.

 

وی همچنین به برگزاری مسابقات تیر اندازی و دارت اشاره کرد و گفت: این مسابقات در ایام دهه کرامت با رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزار و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا شد.

کد خبر 947289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha