برگزیدگان پویش نامه ای به سردار آسمانی تقدیر شدند

از میان ۷۷ اثر رسیده به دبیرخانه پویش نامه ای به سردار آسمانی چهار اثر شایسته تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، اختتامیه پویش «نامه ای به سردار آسمانی» امروز چهارشنبه 18 تیر همزمان با روز جهانی ادبیات کودک و نوجوان در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.

 

در این همایش، حجت الله ناظری سرپرست حوزه کودک و نوجوان، عباس محمدی مدیر دفتر آفرینش های حوزه هنری، علی داودی مدیر دفتر شعر حوزه هنری و دکتر مصلحی مدیر امور استان های حوزه هنری حضور داشتند.

 

بعد از سخنرانی سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان، سه دل نوشته برگزیده توسط صاحبان اثر قرائت شد و یکی از برگزیدگان به طور مجازی دل نوشته خود را قرائت کرد.

 

638 اثر به دبیرخانه پویش نامه ای به سردار آسمانی رسید که 77 اثر به داوری نهایی رسیدند و در نهایت چهار اثر شایسته تقدیر شدند. آثار مربوط به گروه سنی 12 تا 18 سال بود. 52 اثر از دختران و 25 اثر از پسران به مرحله داوری نهایی راه یافت.

 

مصطفی رحماندوست از نویسندگان برجسته حوزه کودک و نوجوان، عباس محمدی مدیر آفرینش های ادبی حوزه هنری و زینب سلیمانی فرزند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی داوران  پویش نامه ای به سردار آسمانی بودند.

 

در این مراسم، عباس محمدی بیانیه پویش نامه ای به سردار آسمانی را قرائت کرد. داوران معتقدند که آفت سلطه ادبیات رسانه ای بر ادبیات کودکان و نوجوانان در بیشتر آثار رسیده به پویش نامه ای به سردار آسمانی مشاهده شده است و آثار برگزیده آثاری بودند که خارج از سلطه ادبیات رسانه ای بودند.

 

مهسا باسو از بروجرد و رها وادقی از آذربایجان شرقی به طور مشترک حائز رتبه سوم پویش نامه ای به سردار آسمانی شدند که لوح تقدیر پنج میلیون ریال و اشتراک کتاب های ماهک به مبلغ چهار میلیون ریال به آنها اهدا شد. زینب داودی از تهران حائز رتبه دوم شد و لوح تقدیر پنج میلیون ریال همراه با اشتراک شش ماهه ماهک به مبلغ شش میلیون ریال به وی اهدا شد. رتبه اول را دنیا اسکندرزاده از تهران کسب کرد که به وی لوح تقدیر، پنج میلیون ریال و اشتراک یک ساله به ارزش 12 میلیون ریال اهدا شد.

 

 

 

کد خبر 947318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha