تولید ۲۵۷ هزار ماسک در کانون حضرت زینب (س) رامهرمز

عباسی میزان تولیدات ماسک در این کانون را بالغ بر ۲۵۷ هزار ماسک عنوان کرد و گفت: با همکاری شورای اداری ماسک به‌صورت رایگان میان همه ادارات و ارگان‌های این شهرستان توزیع شد.

«فرهاد عباسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری حضرت زینب (س) یکی از پیشگامان عرصه خدمت به سلامت در میان سایر مجموعه‌های فرهنگی بود که فعالیت‌های آن همچنان تا عادی شدن شرایط ویروس کرونا همچنان ادامه خواهد داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب (س) رامهرمز با بیان اینکه این کانون بیش از 650 عضو فعال دارد افزود: پس از شیوع ویروس کرونا همه اعضا این کانون به منظور آگاه‌سازی، ضدعفونی و سایر خدمات بهداشتی فعالیت‌های خود را آغاز کردند، در 19 مرحله تراکتورداران این شهرستان تمام شهرستان را ضدعفونی کردند همچنین روزانه بیش از 200 نفر از اعضا ضدعفونی معابر و خیابان‌های مختلف شهر را برعهده داشتند.

 

وی تصریح کرد: به‌منظور توزیع مایع ضدعفونی و بهداشتی در اقدامی بیش از یک‌صد هزار لیتر آب ژاول از ماهشهر به رامهرمز آوردیم و میان مردم این شهر توزیع شد، همچنین از مهم‌ترین اقدامات این کانون راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش بود که علاوه براین از سایر کارگاه‌های جهادی موجود در این شهر نیز حمایت شد.

 

عباسی میزان تولیدات ماسک در این کانون را بالغ بر 257 هزار ماسک عنوان کرد و اذعان داشت: با همکاری شورای اداری ماسک به‌صورت رایگان میان همه ادارات و ارگان‌های این شهرستان توزیع شد، همچنین بیش از 16 هزار ماسک به مجموعه کادر درمان این شهرستان اهدا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب (س) رامهرمز با اشاره به اینکه تولیدات ماسک و لباس گان این کانون در سایر شهرهای خوزستان نیز توزیع شد عنوان کرد: در طرح کمک‌های مومنانه در سه مرحله بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و فقرا توزیع شد.

 

وی در پایان با بیان اینکه تلاش ما برای کمک به هموطنان همچنان به جدیت ادامه خواهد داشت یاد آور شد: از مسئولان شهرستانی و استانی خواهان مساعدت‌های بیشتر در زمنیه تامین نیازهای این کانون هستیم، در صورتی که نیازهای این کانون تامین شود می‌توان در بخش اشتغالزایی قدم‌های موثری را در این شهرستان برداشت.

 

کد خبر 947523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha