نماز جمعه آران و بیدگل این هفته اقامه می شود

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل گفت: نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته در میعادگاه های چهارگانه نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

«حسین عبدلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته در میعادگاه های چهارگانه نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل اقامه می شود. 

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل افزود: تمهیدات لازم توسط ستادهای نمازجمعه شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد برای اقامه این آیین عبادی سیاسی در جمعه این هفته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فراهم شده است.

 

عبدلی تصریح کرد: نمازگزاران می توانند با رعایت نکات بهداشت فردی و جمعی و همراه داشتن ماسک ، سجاده و رعایت فاصله‌ اجتماعی در مراسم عبادی سیاسی شرکت کنند.

 

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل افزود: برگزاری یا عدم برگزاری نماز جمعه در هفته های آینده بستگی به شرایط شیوع کرونا دارد که اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.

 

بنابراین گزارش، بنا بر تصمیم ستاد کرونا در منطقه کاشان، نماز جمعه این هفته شهرستان کاشان به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و وضعیت قرمز این شهرستان برگزار نخواهد شد.

کد خبر 947617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha