حیدری آزاد رفت؛ میر غضنفری آمد

مراسم تکریم و معارفه فرماندار بندرانزلی امروز(۱۹ تیر) در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار و طی حکم ‌وزارت کشور اسماعیل میر غضنفری معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل حیدری آزاد» امروز(پنج‌شنبه، ۱۹ تیر) در آیین تکریم و معارفه فرماندار بندرانزلی با تبریک به میرغضنفری برای قبول این مسئولیت خطیر گفت: طی ۲ سال گذشته که افتخار خادمی این مردم بزرگ و نجیب را برعهده داشتم، کارهای بزرگی در سطح شهرستان انجام شده است.


فرماندار سابق انزلی تصریح کرد: مردم انزلی مردمی آزاده و غیرتمند هستند و خوشحالم که از این همراهی ها و همدلی ها در طول دوران خدمتم بهره بردم.


وی با بیان اینکه خود را یک انزلیچی می‌دانم و در هر فرصتی در خدمت مردم انزلی هستم تصریح کرد: در مدت ۲ سال خدمت سعی کردم با استفاده از فضای مجازی در طول ۲۴ ساعت در دسترس مردم و پیگیر مشکلات آنان باشم.

 

حیدری آزاد سپس گزارشی از اقدامات انجام شده در طول دوران تصدیگری پست فرمانداری خود در این شهرستان ارائه کرد.


«اسماعیل میرغضنفری» نیز با تشکر از همراهی و مساعدت «دنیامالی» نماینده مجلس و رییس مجمع نمایندگان استان، اظهارداشت: از شهرستان مهربان لاهیجان به شهر قهرمان‌پرور بندرانزلی وارد شدم، امیدوارم بتوانم بین مهربانی و قهرمانی الفت ایجاد کنم.


فرماندار جدید انزلی با بیان اینکه سرلوحه کارم قانون است و در ذیل قانون از توصیه‌های استاندار و سیاست‌های ابلاغی برای ادامه مسیر خود بهره می‌گیرم از خدمات شایسته حیدری آزاد در پیگیری مطالبات مردم شهرستان بندرانزلی تقدیر کرد و خاطر نشان شاخت: امیدواریم ادامه دهنده این مسیر با عمل به توصیه‌های استاندار در چارچوب دستورات اداری باشم.


وی متذکر شد: اجرای این دستورات نیازمند تعامل است و ضمن احترام به همه عقاید و جناح‌های سیاسی، زیر آسمان جمهوری اسلامی با همه این اقشار و تعامل خواهم داشت.


میرغضنفری تاکید کرد: فرماندار نماینده حاکمیت و نظام است به همین منظور هیچگاه دیدگاه سیاسی و معیارهای شخصی خود را در کار دخالت نداده و از همه جناح‌های سیاسی در کار بهره می‌گیرم.

کد خبر 947645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha