برنامه های کانون فرهنگی طلایه داران عفاف آران و بیدگل در روز حجاب و عفاف

مدیرکانون فرهنگی تبلیغی طلایه داران عفاف شهرستان آران و بیدگل ویژه برنامه های این کانون به مناسبت ۲۱ تیرماه روز عفاف و حجاب را اعلام کرد.

امینه سادات محسن زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب و روز عفاف و حجاب برنامه های متنوعی با رویکرد مجازی از سوی کانون فرهنگی تبلیغی طلایه داران عفاف شهرستان آران و بیدگل پیش بینی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی تبلیغی طلایه داران عفاف آران و بیدگل برگزاری مسابقه های فرهنگی هنری را یکی از این برنامه ها عنوان کرد و افزود: بر این اساس، دو مسابقه فرهنگی با رویکرد مجازی طراحی شده است که علاقه مندان با توجه به رده سنی خود می توانند در آن شرکت کنند.

 

محسن زاده اظهار داشت: مسابقه «ریحانه خلقت» با محوریت «قصه های من و چادرم» و «من حجاب را دوست دارم» در قالب متن، شعر، نقاشی، رنگ آمیزی، عکس، فایل صوتی و تصویری و لب آهنگ ویژه مقاطع کودک و نوجوان و مسابقه «صدای گوهرشاد»  با محوریت صدای گوهرشاد، عفاف و حجاب، دختران عفیف در قالب طراحی پوستر، مانتو و چادر اسلامی ایرانی، ساخت کلیپ ، عکسف متن، دلنوشته، شعر، تولیدات هنری و صنایع دستی است.

 

مدیر کانون فرهنگی تبلیغی طلایه داران عفاف آران و بیدگل افزود: علاقه مندان به شرکت در این دو مسابقه می توانند آثار خود را حداکثر تا ۲۷ تیرماه به آی دی TALAYEDARAN۱@  در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

 

محسن زاده از آغاز سلسه نشست های مباحث زن و خانواده به صورت مجازی از روز شنبه ۲۱ تیرماه خبر داد و گفت: این سلسله نشست ها با حضور حجت الاسلام جواد خسروی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان و کارشناس مطالعات زنان و خانواده به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام به نشانی s.mahdi.seyyedi@  و farahangi_a.b@ و rahrovan_vesal@  پخش خواهد شد.

 

 

به گفته وی، تقدیر از فعالان حجاب و عفاف همزمان با روز حجاب و عفاف، تولید مصاحبه های میدانی با دختران نوجوان و جوان با عناوین «ایستاده ایم مثل گوهرشاد» و «صدای گوهرشاد صدای دختران انقلاب»، اعزام مبلغ عفاف و حجاب به مناطق شهری و روستایی در قالب نشست های حلقه های صالحین، انتشار بسته های فرهنگی عفاف و حجاب و حمایت از پویش مجازی صدای گوهرشاد برای آگاه سازی جوانان و نوجوانان از واقعه گوهرشاد  از دیگر برنامه های  این کانون فرهنگی تبلیغی در هفته حجاب و عفاف خواهد بود.

 

مدیر کانون فرهنگی تبلیغی طلایه داران عفاف آران و بیدگل افزود: همچنین نمایشگاهی از محصولات فرهنگی عفاف و حجاب در پارک بانوان شهرستان آران و بیدگل و مناظره های عفاف و حجاب در گروه طلایه داران عفاف در پیام رسان ایتا به نشانی talayedaranefaf@ در این هفته برگزار خواهد شد.

 

۲۱ تیر ماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است./

 

کد خبر 947653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha