رشد اعتبارات عمرانی و جاری نسبت به سال گذشته

خادمی گفت: در حوزه اعتبارات عمرانی و جاری استان نسبت به سال گذشته رشد داشته ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی» امروز(19 تیر) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار داشت: تسریع در تکمیل طرح های عمرانی ضروری است.

 

استاندار لرستان از رشد اعتبارات عمرانی و جاری استان خبرداد و افزود: حدود هزار میلیارد تومان اعتبار بین دستگاه‌های استان توزیع شده است.

 

وی تصریح کرد: حدود ۶۳۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی استان، نفت، گاز، توازن منطقه ای و ۲۷ صدم ارزش افزوده برای ورزش و جوانان بین شهرستان ها و فصول مختلف دستگاههای اجرایی استان تقسیم شد.

 

 خادمی خاطرنشان کرد: مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار جاری از کل اعتبار تخصیص یافته به استان نیز در جلسه امروز  بین دستگاه های اجرایی استان جهت پرداخت حقوق کارکنان توزیع گردید .

 

وی با تاکید بر تشکیل شورای برنامه ریزی شهرستان ها، افزود: هر چه سریعتر موضوع تصویب پروژه ها و مبادله موافقتنامه های آنها در دستور کار قرار گیرد تا مراحل اجرایی پروژه ها آغاز شود .

 

خادمی با اشاره به اینکه در حوزه اعتبارات عمرانی و جاری استان نسبت به سال گذشته رشد داشته ایم، بیان کرد: در حوزه جاری علی رغم رشد اعتبارات، با توجه به افزایش حقوق کارکنان در اواخر سال قبل، منابع موجود با کمبود مواجه است.

 

استاندار لرستان اظهار کرد: اعتبارات عمرانی تا سال گذشته به صورت نقدی به استان ها تزریق می شد که امسال با توجه به مشکلات در فروش نفت، از طریق اوراق ابلاغ شده است.

کد خبر 947676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha