افزایش آمار کرونایی های استان یزد/ بستری شدن ۴۹ بیمار کرونایی در بخش icu و مراقبت‌های ویژه

سلمانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از بستری شدن ۴۹ بیمار کرونایی در بخش icu و مراقبت‌های ویژه خبر داد و گفت: آمار کرونایی های استان یزد طی هفته‌های اخیر روبه افزایش بوده است.

«ابراهیم سلمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 200 نفر در بیمارستان‌های استان یزد مشکوک به کرونا و بستری هستند گفت: متأسفانه افزایش آمار بیماران کرونایی را در استان طی روزهای اخیر شاهد هستیم که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند بازهم شاهد افزایش آمار خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بابیان اینکه 49 نفر در بخش icu و مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: طی ماه‌های اخیر این بیماری منحوس نشان داده که اصلاً با هیچ‌کسی شوخی ندارد و اگر فرد را درگیر کند، مشکلات بسیاری را برای شخص ایجاد خواهد کرد.

وی یکی از راه‌های ریشه کردن این بیماری را رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک عنوان کرد و اظهار داشت: اگر پروتکل‌های بهداشتی به‌درستی از سوی همشهریان رعایت شود بدون شک می‌توانیم شاهد بهبود وضعیت بیماری کرونا در استان باشیم.

سلمانی با اشاره به اینکه تاکنون 190 از کادر درمان به کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: طی روزهای اخیر چند نفر از کادر درمان در استان یزد هم به این بیماری مبتلا شده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بابیان اینکه افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند باید بیش از دیگران از خود مراقبت کنند، گفت: شهروندان عزیز اگر بیرون از منزل کاری ندارند، به‌هیچ‌عنوان خارج نشوند و اگر مجبور به ترک منزل هستند حتماً نکات بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 947722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha