تسلط بر جوامع مسلمان از طریق اشاعه فحشا و فساد از اهداف استکبار است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: پشت سر موج بد پوششی و بد حجابی، توطئه دشمن به خوبی دیده می شود زیرا که یکی از اهداف استکبار جهانی، تسلط بر جوامع مسلمان از طریق اشاعه فحشا و فساد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۰ تیر حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، با اشاره به ۲۱ تیر سالروز حادثه و قیام مسجد گوهرشاد و روز عفاف و حجاب، گفت: پشت سر موج بد پوششی و بد حجابی، توطئه دشمن به خوبی دیده می شود زیرا که یکی از اهداف استکبار جهانی، تسلط بر جوامع مسلمان از طریق اشاعه فحشا و فساد است.

امام جمعه آسمینون تاکید کرد: مقوله عفاف و حجاب حاصل بروز و ظهور عملی ۲ فضیلت حیا و غیرت است و این ۲ از نشانه های اصلی ایمان هستند و بدون آن ها ایمان معنایی ندارد.

 وی اظهار کرد: روز دوشنبه 16تیر پیام كوتاه و پرمغز رهبر انقلاب اسلامى در پاسخ به اسماعیل هنیه منتشر شد که با نگاهى به شرایط كنونى فلسطین و تحولات كنونى و پیش روى مى‌توان به اهمیت صدور این پیام بیشتر پى برد.

حجت الاسلام احمدی نیک در تشریح اهمیت صدور این پیام، ابراز کرد: اول این که رژیم صهیونیستى به‌ دلیل مشغول بودن كشورهاى اسلامى به دعواهاى داخلى بین یكدیگر فرصت كنونى را بهترین فرصت براى توسعه اشغالگرى خود پنداشته است و دوم این که نمونه‌ آن جنگ بی فایده‌ كشورهاى اسلامى در لیبى با یكدیگر براى تصاحب منابع و منافع ملى این كشور است.

خطیب جمعه آسمینون ادامه داد: سوم دلیل اهمیت صدور پیام رهبری این است که مسابقه‌اى ننگ‌آور بین كشورهاى حاشیه خلیج فارس براى عادى ‌سازى روابط با رژیم صهیونیستى در جریان است و یكى پس از دیگرى رونمایى می‌شود و چهارم این که تلاش دشمن بر این است تا كشورهاى محور مقاومت مانند ایران، عراق، لبنان و سوریه، كماكان با مشكلات متنوع داخلى و خارجى به خود مشغول باشند.

وی عنوان کرد: در نهایت این که حكومت منحوس صهیونیستى با تمام توان و با عجله بسیار درصدد است تا قبل از انتخابات ریاست جمهورى به‌خاطر ترس از راى نیاوردن ترامپ ۲ طرح شیطانى «معامله قرن» (پایتختى قدس براى اسرائیل غاصب) و «برنامه صلح» (الحاق كرانه غربى رود اردن) را كلید زده و اجرایى كند.

حجت الاسلام احمدی نیک خاطر نشان کرد: خوشبختانه حماقت صهیونیست‌ها در این مقطع به‌ خصوص در ارائه طرح الحاق كرانه غربى، موجب نزدیك شدن گروه‌هاى فلسطینى و وحدت راهبردى بین آنان براى مبارزه و مقاومت شد كه نمونه آن اتحاد فتح و حماس است.

امام جمعه آسمینون تصریح کرد: پیام رهبر انقلاب اسلامى درست، به موقع، بهنگام و بجا صادر شد و در شرایط حساس كنونى كه فلسطین یكى از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین ادوار مبارزاتى خود را سپرى مى‌كند، موجى از امید را در فلسطین به‌ وجود آورد.

وی با بیان این مطلب که صدور این پیام، پیام‌هاى مهم و راهبردى را به جهان به ‌خصوص جهان اسلام و بالاخص براى رژیم صهیونیستى مخابره مى‌كند، اضافه کرد: اول این که مقاومت فلسطین تنها بر حمایت ایران تكیه كرده و به آن اعتماد دارد و دوم این که در شرایط كنونى اعلام حمایت مستقیم ایران انقلابى از فلسطین و آزادى این سرزمین مقدس از بحر تا نهر است.

حجت الاسلام احمدی نیک ابراز کرد: نکته سوم این که پیام ولى امر مسلمین به همگان از جمله دوست و دشمن، حكایت از این دارد كه تلاش‌هاى دشمن در انحراف افكار عمومى ‌بى‌اثر بوده و ایران انقلابى به‌ عنوان محور مقاومت است و رهبر انقلاب ازجایگاه راهبرى جبهه جهانى مقاومت علیرغم همه مشكلات اولویت اول جهان اسلام را مسأله فلسطین مى‌داند و هیچ عاملى موجب فراموشى یا كم ‌اهمیتى به این موضوع اول و اصلى جهان اسلام نمی شود.

خطیب نماز جمعه آسمینون بیان کرد: یکی از انتظارهای مردم از مجلس انقلابی و جوان، پرداختن به اولویت های اصلی کشور و جامعه است که می توان به گرانی، تورم، مسکن، اشتغال، مبارزه با فساد و غیره اشاره کرد و پرهیز از پرداختن به حواشی و مسائلی است که دردی از مشکلات مردم را دوا نمی کند.

وی در خاتمه با اشاره به موضوع کرونا تاکید کرد: همگی موظف به رعایت نکات بهداشتی را بوده و باید جشن های عروسی و مجالس عزا را برگزار نکنیم.

کد خبر 947752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha