افزایش شمار جان باختگان ناشی از «کرونا» در جهرم به ۱۸ نفر

ارجمند با اشاره به فوت ۲ بیمار جدید کرونایی در جهرم گفت: شمار جان باختگان ناشی از «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر به ۱۸ نفر رسیده است.

«سیدمجید ارجمند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به بیماری «کرونا» و به تبع آن فوتی های ناشی از این بیماری در شهرستان های جهرم و خفر گفت: شمار جانباختگان کرونایی در جهرم همچنان در حال افزایش است و شب گذشته ۲ بیمار مبتلا به «کرونا» در بیمارستان پیمانیه جان خود را از دست دادند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به فوتی های جدید کرونایی، افزود: این 2 نفر آقای ۶۹ ساله جهرمی با سابقه فشار خون و خانم ۸۸ ساله، از قیر و کارزین با سابقه آسم بوده است.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از فوتی ها از اهالی جهرم نبوده است در آمار جانباختگان این شهرستان نیز قرار نمی گیرد.

 

ارجمند همچنین به وضعیت بیماران بستری مبتلا به «کرونا» در بیمارستان پیمانیه جهرم اشاره کرد و گفت: تا امروز جمعه بیستم تیرماه تعداد كل بیماران بستري مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه ۷۶ نفر اعلام شده است.

 

وی با اشاره به تعداد بیماران بستری مثبت و مشکوک در بخش های عمومی، خاطرنشان کرد: در این بخش ها نیز تعداد ۶۸ نفر بیمار بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به تعداد بیماران مثبت قطعی بستری در بخش های عمومی نیز اشاره کرد و گفت: تعداد این بیماران ۴۴ نفر گزارش شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در بخش آی سی یو بیمارستان پیمانیه نیز تعداد هشت بیمار مثبت و مشکوک بستری هستند، تصریح کرد: تعداد بيماران بستري مثبت قطعی در بخش های آی سی یو، پنج نفر بوده است.

 

ارجمند با اشاره به تعداد بیماران مثبتی که با کمک دستگاه تنفس می کنند، عنوان کرد: تعداد این بیماران که در بیمارستان پیمانیه جهرم بستری هستند ۲ نفر اعلام شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از افزایش تعداد جانباختگان ناشی از «کرونا» خبر داد که تا امروز به ۱۸ نفر افزایش یافته است.

 

ارجمند در پایان ضمن توصیه مردم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی، گفت: مردم در این روزهای بحرانی رعایت توصیه های بهداشتی با استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست وشوی دست ها داشته باشند.

 

کد خبر 947753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha