بی حجابی و بی حیایی در قم به هیچ عنوان قابل قبول نیست

مومنی گفت: متاسفانه زمانی که در خیابان ها و فروشگاه ها و حتی ادارات قم قدم می زنیم، جلوه های بی حجابی و بی حیایی کاملا مشخص است که این در خور شان شهر کریمه اهل بیت(ع) نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «سید حسین مومنی» امروز (جمعه 20 تیر) در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد گفت: موضوع بی حجابی یکی از مسائلی است که دشمنان در راستای گسترش آن تلاش می کنند و برای قم نیز برنامه ریزی کرده اند.
 

استاد حوزه علمیه گفت: نباید اجازه داد دشمن در قم به راحتی برنامه ریزی کرده و نباید نسبت به قم به عنوان شهر کریمه اهل بیت(ع) بی تفاوت باشیم.


وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند چهره پاک عفاف و حجاب را در شهر مقدس قم از بین ببرند گفت: مسئولان استان باید به هوش بوده و در برابر موج بی‌عفتی و بی‌حجابی به خود بیایند.


مومنی با اشاره به وظیفه خطیر مسئولان فرهنگی استان گفت: این افراد باید در برابر بی‌حجابی و بی‌عفتی حساس شوند و بی تفاوتی آنها تا این حد غیر قابل پذیرش است.


استاد حوزه علمیه قم گفت: ما با اشتغال زنان مخالف نیستم اما اینکه کار بانوان باید در قالب حیا و عفاف و حجاب باشد و نباید استفاده ابزاری از بانوان شود.


وی گفت: متاسفانه زمانی که در خیابان ها و فروشگاه ها و حتی ادارات قم قدم می زنیم، جلوه های بی خجابی و بی حیایی کاملا مشخص است که این در خور شان شهر کریمه اهل بیت(ع) نیست.


مومنی با اشاره به فروش برخی لباس های خاص در مغازه های قم تاکید کرد: قم نباید حل تاخت و تاز و بی حیایی عده ای هنجار شکن شود و معلوم است که دشمنان در این خصوص برنامه دارند.


استاد حوزه علمیه با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه گفت: متاسفانه فقر، بیکاری و معیشت کمر مردم را خم کرده و مسئولان باید به فکر بوده و اجازه ندهند مردم شرمنده خانواده خود شوند.

کد خبر 947772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha