تعداد مبتلایان به کرونا در ایلام به ۴ هزار نفر رسید/ شناسایی ۸۱ مورد جدید

کریمیان با بیان اینکه با ثبت موارد جدید ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته تعداد مبتلایان به ۴ هزار نفر در استان افزایش یافته است، گفت: مردم باید بیش از گذشته به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۲۰ تیر) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۱ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

 

«محمد کریمیان» با بیان اینکه با شناسایی این تعداد مورد جدید از ابتلا به کرونا تعداد مبتلایان در استان به ۴ هزار نفر افزایش یافته است، تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان ثبت شده که بر این اساس مجموع تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا در استان تا این لحظه ۱۱۷ نفر است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به اینکه از ۴ مورد فوتی امروز، ۱مورد مربوط به ایلام، ۱مورد دهلران، ۱ مورد بدره و ۱ مورد آبدانان است، تصریح کرد: شهرستان های ایلام، مهران، ایوان، ملکشاهی، چرداول، دهلران، آبدانان و دره شهر در وضعیت قرمز و شهرستان های ملکشاهی، سیروان، بدره و هلیلان در وضعیت نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

 

 وی یادآور شد: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام ۲۶ نفر، در شهرستان ایوان ۱۵ نفر، در شهرستان آبدانان ۷ نفر، در شهرستان مهران ۷ نفر، در شهرستان دره‌شهر ۵ نفر، در شهرستان دهلران ۵ نفر، در شهرستان ملکشاهی ۵ نفر، در شهرستان بدره ۴ نفر، در شهرستان هلیلان ۴ نفر و در شهرستان سیروان ۳ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 

کریمیان ابراز کرد: در شهرستان ایلام ۱۷۶۳ نفر، در شهرستان ایوان ۴۳۰ نفر، در شهرستان مهران ۲۲۰ نفر، در شهرستان دهلران ۴۵۲ نفر، در شهرستان آبدانان۲۵۳ نفر، در شهرستان دره شهر ۲۴۲ نفر، در شهرستان ملکشاهی ۱۲۴ نفر، در شهرستان چرداول ۲۲۸ نفر، در شهرستان سیروان ۸۳ نفر، در شهرستان بدره ۱۳۶ نفر و در شهرستان هلیلان ۶۹ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه از ابتدای  شیوع کرونا تا کنون نیز ۳ هزار و ۲۹۵ نفر از مبتلایان به کرونا با تلاش مدافعان سلامت بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند، گفت: یماری کرونا در حال حاضر هیچ گونه درمان قطعی ندارد و تنها راه مبارزه با آن اقدامات پیشگیرانه، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در جهت حفظ سلامت مردم و جامعه و جلوگیری از ابتلای افراد به این بیماری است.

 

 

 

کد خبر 947779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha