مشکلات حوزه راه بخش سیمکان جهرم پیگیری می شود

رضایی کوچی از اتمام برخی از پروژه های راهداری بخش سیمکان جهرم خبر داد و گفت: جاده اتصال دهستان «پشت‌پر» به «پیش‌‌پر» در روستای «تیرافجان» در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (جمعه ۲۰ تیر)، در نشست بررسی وضعیت راه‌های دسترسی به بخش سیمکان شهرستان جهرم، گفت: خاکبرداری قطعه اول محور جهرم سیمکان به طول ۶ و نیم کیلومتر حدفاصل شهر «دوزه‌‌» تا روستای «زاغ» با عرض ۲۲ متر و ۴۰ سانتی‌متر به طور کامل انجام و چهار کیلومتر آن نیز خاکریزی شده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قطعه دوم این محور حدفاصل روستای «مانیان» تا گردنه «شیر حبیب» به طول ۱۳.۵ کیلومتر و با عرض ۱۱ متر، ۸۰ درصد آن خاکبرداری شده است، افزود: در این محور گردنه شیر حبیب به طور کامل برداشته می‌شود و مسیر مستقیم، بدون قوس و گردنه است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۷۵ تیر برق در مسیر وجود دارد که تعدادی جابه جا و برخی ایمن سازی می ‌شود، بیان کرد: جاده اتصال دهستان «پشت‌پر» به «پیش‌‌پر» در روستای «تیرافجان» این بخش نیز در حال احداث است که پل آن با دهانه ۱۵ متری تمام شده و مابقی پروژه نیز اجرایی می شود.

رضایی ادامه داد: همچنین اتمام عملیات اجرایی راه در پل مزکان و جاده «شاه‌نورالدین» نیز از دیگر موارد پیگیری شده است.

همچنین نماینده جهرم و خفر از حضور مدیرکل‌های گاز، برق و آب فارس و مسئولین بهداشت و درمان جهرم در هفته‌های آتی در بخش سیمکان به منظور پیگیری مشکلات بخش خبر داد.

کد خبر 947798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha