محتواسازی  در فضای مجازی رویکرد اصلی برنامه ریزی برای اوقات فراغت در کانون های فهما است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت برنامه ریزی هدفمند در جریان اوقات فراغت ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: محتواسازی فرهنگی و هنری در فضای مجازی رویکرد اصلی برنامه ریزی برای اوقات فراغت در کانون های فهما است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ایام اوقات فراغت ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز به ویژه در روزهای شیوع بیماری کرونا ویروس گفت: متناسب با شرائط کنونی جامعه، بیشترین ساختار برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد به فضای مجازی اختصاص دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: محتواسازی فرهنگی و هنری در فضای مجازی رویکرد اصلی برنامه ریزی برای اوقات فراغت در کانون های فهما است.

 

وی با اشاره به ظرفیت سازی در بستر برنامه های فرهنگی هنری مساجد در جهت ارتقاء مسائل دینی و معرفتی مطرح کرد: تبیین آموزه های دینی و معرفتی یکی از مهمترین رویکردهای فعالیت در کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: محتواسازی فرهنگی و هنری در راستای مسجد تراز اسلامی از دغدغه های اصلی برنامه ریزی در جهت غنی سازی اوقات فراغت است که در این خصوص هیئت اندیشه ورز کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره تدابیر و طرح هایی را مورد نظر قرار داده است.

 

 

کد خبر 947842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha