اقامه نماز جمعه ۱۵ هزار فلسطینی در مسجدالاقصی

در سایه تدابیر امنیتی صهیونیست ها، ۱۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الشرق»، هزاران شهروند فلسطینی نمازجمعه را با رعایت تدابیر پیشگیرانه و راهنمایی های اداره اوقاف اسلامی قدس در مسجدالاقصی اقامه کردند.

 

اداره اوقاف اسلامی قدس گفت: 15 هزار نمازگزار فلسطینی نماز جمعه را در این مسجد اقامه کردند.

 

بنابراین گزارش، از ساعت های اولیه صبح نمازگزاران از قدس و اراضی اشغالی 1948 میلادی با حمایت کارکنان و محافظان مسجدالاقصی وارد این مسجد شدند.

 

در ورودی مسجدالاقصی از نمازگزاران خواسته شد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ماسک به صورت بزنند و دستکش داشته باشند و برای حفظ سلامت خود دست های خود را با مواد ضدعفونی تمیز کنند.

 

نماز جمعه در مسجدالاقصی در حالی اقامه شد که نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک قدیمی قدس، ورودی های مسجدالاقصی و صحن مسجد قبه الصخره مستقر بودند.

 

شیخ«محمد حسین»، خطیب  مسجدالاقصی و مفتی قدس گفت:  مردم فلسطین، عرب ها و مسلمانان وقت آن رسیده است تا با دل و جان به این سرزمین مبارک توجه کنید و از حقوق خود دفاع کنید و جلوی سیطره صهیونیست ها بایستید.

 

وی افزود: وحدت تنها سلاح حقیقی در برابر خطرها است و اگر ما با هم متحد باشیم دشمن صهیونیستی را می توانیم شکست دهیم.

 

خطیب مسجدالاقصی رمز سلامت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را توجه به آموزه های بهداشتی دانست و گفت: اول سلامت خود را  حفظ کنید و سپس از مسجدالاقصی در برابر توطئه های صهیونیستی محافظت کنید و مقابل حملات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیستی بایستید.

کد خبر 947880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha