برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت آثار شهید مطهری و علامه عسکری/ اجرای مجازی برنامه‌های تابستانی

نوری با اشاره به برنامه‌های مسجد الرحمن در مبارزه با کرونا، گفت: در پی درخواست خانواده‌ها به منظور غنی‌سازی فراغت تابستانی، این برنامه‌ها به تناسب شرایط کرونایی، در فضای مجازی و پیام‌رسان‌ها دنبال می‌شود.

«محمدرضا نوری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌ های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد الرحمن (واقع در تهران، خیابان ایرانشهر شمالی، کوچه دهقانی نیا) از جمله اولین مجموعه هایی بود که با شیوع ویروس کرونا فعالیت های خود را در فضای مجازی برگزار می کرد، اظهار کرد: فعالیت های قرآنی این مسجد از جمله جزءخوانی قرآن در ماه مبارک رمضان نیز به صورت مستمر و از طریق فضای مجازی برگزار می شد.

 

مدیر روابط عمومی مسجد الرحمن افزود: واحد خواهران مسجد الرحمن در دوره شیوع ویروس کرونا بسیار فعال بودند به طوری که هر روز فیلم آموزشی در زمینه های قرآنی، هنری، مهارتی و علمی در منازل خود تهیه می کردند و از طریق پیام رسان های مسجد الرحمن با مخاطبان به اشتراک می گذاشتند.

 

وی تصریح کرد: فعالان در بخش برادران مسجد الرحمن نیز در این دوره فعالیت های خود را در حوزه های آموزش قرآن به صورت جدی دنبال می کردند ضمن اینکه در ضد عفونی کردن فضای مسجد و کوچه ها و محلات اطراف آن نیز به منظور مقابله با ویروس کرونا مشارکت داشتند.

 

نوری با بیان اینکه گسترش فرهنگ کتاب خوانی از اولویت های مسجد الرحمن در دوره شیوع ویروس کرونا بوده است، تاکید کرد: بر همین اساس مسابقه کتابخوانی با محوریت آثار شهید مرتضی مطهری و علامه مرتضی عسکری، در این دوره برگزار و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد.

 

وی ادامه داد: از جمله برنامه های مسجد الرحمن در دوره شیوع ویروس کرونا توزیع بسته های ارزاق و کارت های هدیه نقدی میان نیازمندان بود که بر این اساس، به دلیل تعطیل شدن فعالیت های تبلیغی روحانیون و طلاب به ویژه در ماه رمضان، 100 بسته ارزاق در این دوره میان این گروه توزیع شد.

 

مدیر روابط عمومی مسجد الرحمن در ادامه با بیان اینکه با کاهش شیوع ویروس کرونا به ویژه از اوایل خردادماه فعالیت های حضوری این مسجد نیز کم و بیش شروع شد، گفت: با افزایش دوباره شیوع این ویروس در کشور و به درخواست خانواده ها فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان دانش آموز و همچنین دانشجویان، به صورت مجازی و از طریق پیام رسان های فعال در فضای مجازی برگزار می شود.

کد خبر 947892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha