۵۰ بسته گوشت توسط کانون شمیم ولایت مشهد بین نیازمندان توزیع شد

زارع ثانی گفت: کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) شمیم ولایت محله اروند مشهد با کمک خیرین، در حال حاضر که شیوع ویروس کرونا بر معیشت مردم و به خصوص نیازمندان بیش از گذشته اخلال ایجاد کرده اقدام به توزیع ۵۰ بسته گوشت کرده است.

«محمد زارع ثانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد شیوع کرونا ویروس موجب مختل شدن بازار کسب و کار در سطح جامعه شد به گونه ای که بسیاری از اصناف به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس دست از کاسبی برداشتند و از این رو بسیاری از این افراد متضرر شدند اما گروهی که بیش از همه نیازمند توجه و حمایت افراد خیر و نیک اندیش می باشند، اقشار نیازمند و فقرا هستند.

 

مدیر کانون شمیم ولایت مشهد ادامه داد:کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان در همه برنامه هایی که در کشور اجرا می شود پیش قدم هستند و برای کمک به نیازمندان به صورت شبانه روزی تلاش و دوشادوش مردم به صورت خودجوش و جهادی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

 

زاررع ثانی اظهارداشت:نیروی تربیت شده مسجدی در زمانه بروز سیل به یاری سیل زدگان می شتابد و در زمانی که یک بیماری ویروسی منحوس تمامی بشریت را تهدید می کند بار دیگر به صحنه می آید و نقش خویش را در عرصه خدمت رسانی و تلاش به بهترین نحو انجام می دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شمیم ولایت مشهد گفت: کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) شمیم ولایت محله اروند مشهد با کمک خیرین، در حال حاضر که شیوع ویروس کرونا در معیشت مردم و به خصوص نیازمندان بیش از گذشته اخلال ایجاد کرده، کانون شمیم ولایت اقدام به توزیع ۵۰ بسته گوشت کرده است.

 

وی  ادامه داد: حضور خودجوش، جهادی و پا به کار بچه های مسجد در تمامی عرصه های انقلاب، همواره نقش اساسی و کلیدی در عبور از مشکلات داشته و امروز جوانان مساجد با حس مسئولیت و حضور فعال در صحنه خدمت گزاری به یاری مدافعان سلامت و حمایت از آسیب دیدگان این بحران شتافته اند.

کد خبر 947927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha