مسئولان نسبت به بدحجابی در مناطق گردشگری بی تفاوت نباشند

خنجری گفت: حجاب و عفاف از مسائل مهم در دین و نظام ماست و برخی مسئولان به بهانه شادی و تفریح مردم با بی خیالی اجازه کشف حجاب به برخی از افراد ندهند.

« هادی خنجری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: حفظ حرمت و رعايت حجاب و عفاف از وطایف مهمی است که همه ما برعهده داریم و اکنون که دشمن برای رخنه در جامعه با توطئه جنگ نرم و هدف قرار دادن حجاب و عفاف وارد شده است؛ باید دغدغه بیشتری در این راستا داشته باشیم.

 

فرماندار بهشهر افزود: در فصل تابستان قرار داریم و در اماکن تفریحی و گردشگری باید مراعات حال مردم شود و نمی شود که عده ای به بهانه تابستان و گرما حجاب را زیر پا بگذارند.

 

وی با بیان اینکه رعایت مسائل فرهنگی و حجاب و عفاف در مناطق گردشگری از مسائل مهم است، اظهار کرد: نمی توان با بی خیالی اجازه کشف حجاب به برخی از افراد داد.

 

خنجری گفت: همه ما در برابر خون شهدا مسئولیم و نسبت به حجاب و عفاف  باید با دغدغه وارد عمل شده و تلاش کنیم.

 

وی با اعلام اینکه متاسفانه در برخی از موارد جاهایی خالی شد و برخی شیطان صفتان لانه کردند، خاطر نشان کرد: اینطور نیست که با بی خیالی اجازه فعالیت به بدحجابان و بی حجابان داده شود.

 

فرماندار بهشهر گفت: باید فرصتی برای شادی و نشاط برای مردم ایجاد شود و منکر این قضیه نیستیم ؛ اما نمی‌شود که جنگل و دریا را به بهانه شادی مردم رها کنیم و کنترلی انجام نشود.

 

خنجری تصریح کرد: نیروی انتظامی در بخش حجاب و عفاف و برخورد با هنجارشکنان به درستی وارد شده است و در ادامه راه باید با قوت بیشتری  وارد شد و همه مردم در بحث حجاب و عفاف دغدغه داشته باشند.

کد خبر 947942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha