کانون های مساجد از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج عفاف و حجاب استفاده کنند

حجت الاسلام رمضانی گفت: فضای مجازی بهترین ظرفیتی است که کانون های مساجد می توانند از این ظرفیت بهره برده و در مقوله های مختلف از جمله ترویج عفاف و حجاب فرهنگ سازی کنند.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین با اشاره به روز عفاف و حجاب بیان کرد: 21 تیر ماه مصادف با روز عفاف و حجاب است و این ایام فرصتی است تا بیش از پیش به اهمیت مقوله عفاف و حجاب پرداخته شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط امروز جامعه به گونه ای است که برگزاری برنامه های حضوری همانند قبل ممکن نیست، فضای مجازی بهترین ظرفیتی است که کانون های مساجد می توانند از این ظرفیت بهره برده و در مقوله های مختلف از جمله ترویج عفاف و حجاب فرهنگ سازی کنند.

 

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بیشتر مخاطبان کانون های فرهنگی هنری مساجد، جوانان و نوجوانان هستند، کانون های مساجد با آگاه سازی افراد نسبت به اهمیت موضوع و افزایش بصیرت آنها نسبت به توطئه های دشمنان در این حوزه، می توانند در این خصوص مفید و مثمرثمر واقع شوند.

 

حجت الاسلام رمضانی در ادامه اعلام کرد: اهمیت عفاف و حجاب تا به آنجا است که خداوند متعال در قرآن کریم بر توجه مردان و زنان به این مهم تأکید کرده است و البته از نظر اسلام حجاب و عفاف مختص زن نیست بلکه مردان هم باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: تحکیم بنیان خانواده از آثار توجه به عفاف و حجاب و پایبندی به این مقوله است و دشمن هم این موضوع را می داند و برای ایجاد تزلزل در بنیان خانواده و دور کردن افراد از اعتقادات دینی، حجاب را نشانه گرفته است بنابراین باید هوشیار باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: ترویج عفاف و حجاب در جامعه اسلامی یک ضرورت است و همه ما باید خود را در این موضوع مسئول بدانیم و در مسیر احیای ارزش های دینی گام برداریم.

کد خبر 948001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha