پرداخت تسهیلات ۲۶ میلیارد ریالی اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی آران و بیدگل

رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل گفت: در طول سال گذشته بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور و اعتبار ابلاغی به این شهرستان برای اشتغال زایی مددجویان بهزیستی این شهرستان اختصاص داده شد.

«حیدر ایمانیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت چهلمین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی گفت: در طول سال گذشته بالغ بر ۲۶​ میلیارد ریال از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور و اعتبار ابلاغی به این شهرستان برای اشتغال زایی مددجویان بهزیستی این شهرستان اختصاص داده شد.

 

رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل افزود: از مجموع اعتبار ابلاغی تاکنون بیش از یکصد نفر از توانخواهان و زنان سرپرست خانوار به بانک های شهرستان معرفی شده اند که از این تعداد بیش از ۸۰ نفر توانسته اند مدارک مورد نیاز خود را تکمیل و وام اشتغالزایی را دریافت کنند که نهایتا از مبلغ فوق تاکنون مبلغ ۲۲ میلیارد ریال جذب شده است.

 

ایمانیان با اشاره به حمایت های این اداره از جامعه هدف در زمینه پرداخت حق بیمه کارفرمایی خویش فرمایی ابراز داشت : در سال گذشته، حق بیمه خویش فرمایی ۱۳  نفر از توانخواهان و زنان سرپرست خانوار به مبلغ ۲۱۵ میلیون ریال پرداخت شده، همچنین حق بیمه کارفرمایی ۸ نفر از توانخواهان و زنان سرپرست خانوار جمعا به مبلغ ۴۴۱ میلیون ریال نیز از سوی اداره کل بهزیستی استان اصفهان پرداخت شد.

 

وی همچنین با تقدیر از مساعدت و پشتیبانی و حمایت خیرین و صاحبان صنایع شهرستان آران و بیدگل که همیشه بزرگترین حامی این اداره بوده اند، اظهار داشت: این اداره در سال ۹۸ بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال به صورت نقدی و ۵ میلیارد ریال به صورت غیرنقدی و ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به صورت خدماتی، از کمک خیرین بهره مند شده است./

کد خبر 948114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha