۲۴ دستگاه اجرایی برتر استان در حوزه حجاب و عفاف معرفی شده اند

طهماسبی با اشاره به معرفی ۲۴ دستگاه اجرایی برتر استان در حوزه حجاب و عفاف، گفت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف زمینه ساز مقابله با بسیاری از آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام ظهر امروز(۲۱ تیر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به مناسبت روز حجاب و عفاف، اظهار کرد: حجاب و عفاف یک فرهنگ است که سلامت اجتماعی جامعه را تامین می کند.

 

«عهدیه طهماسبی» تصریح کرد: نگاه اداری و دستورالعملی در  راستای توسعه و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف کفایت نمی کندو باید این موضوع در سطح جامعه با ایجاد تغییر نگاه در سطح جامعه، مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و خانواده ها بیش از گذشته ترویج شود.

 

وی با اشاره به اینکه در توزیع و اختصاص اعتبارت به مساله حجاب و عفاف انچنان که باید و شاید توجه نمی شود، افزود: این موضوع یک واقعیت است که نیاز است همه دستگاه های اجرایی با استفاده از طرفیت های مردمی در حوزه حجاب  و عفاف تلاش کنند.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام  با بیان اینکه در همه دستگاه های اداری کارشناس حجاب و عفاف مشخص شده است، ابراز کرد: برنامه های خوبی در راستای توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در دستگاه های اجرایی استان انجام شده است.

 

وی بیان کرد: دفتر امور اجتماعی استانداری ایلام موضوع حجاب و عفاف ار در سطح ۷۳ دستگاه اجرایی و ۳۶۸ دستگاه شهرستان های استان مورد بررسی قرار داده است که خوشبختانه دستگاه های اجرایی در این بررسی ها فعالیت های خوبی انجام داده اند و در نهایت ۲۴ دستگاه که کلیه دستورالعمل های ابلاغی را رعایت کرده اند به  عنوان دستگاه برتر به وزارتخانه های مربوطه معرفی شده اند.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام  خاطرنشان کرد: فرهنگ حجاب و عفاف از بسیاری از آسیب های اجتماعی در سطح جامعه جلوگیری خواهد کرد و البته باید زمینه های لازم را برای توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه از جمله فرهنگ سازی صحیح را در جامعه فراهم کرد.

 

 

 

کد خبر 948130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha