اقدامات جهادی جهادگران نور خرمشهر در مقابله با کرونا ویروس

مهلی به اقدامات جهادی گروه جهادگران نور خرمشهر در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: تولید ماسک و دستکش و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی میان نیازمندان از جمله این اقدامات است.

«علیرضا مهلی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: گروه جوان جهادگران نور خرمشهر بیش از چهار ماه  است که با پدید آمدن ویروس منحوس کرونا کار خدمت‌رسانی و جهادی خود را در این عرصه آغاز کرده است.

 

مدیر گروه جهادگران نور خرمشهر با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم یک تکلیف است افزود: جهادگران نور با تمام توان در حال خدمت به شهروندان هستند و در زمینه‌های گندزدایی معابر و خیابان‌ها تا تولید دستکش و ماسک و توزیع مواد بهداشتی فعالیت‌های مختلفی انجام داده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه گروه جهادگران نور متشکل از 80 بانو و 40 نفر آقا است اضافه کرد: این گروه در چهار ماه اخیر بیش از 130 هزار ماسک تولید و میان مردم خرمشهر در شهر و روستاها توزیع کرده است.

 

مهملی توزیع 40 هزار بسته بهداشتی از جمله الکل، ژل ضدعفونی و دستکش میان شهروندان را از دیگر اقدامات این گروه جهادی دانست و از بسته‌بندی و توزیع 50 هزار بطری مایع دستشویی جهت بهداشت فردی و مقابله با این ویروس در سطح شهرستان خبر داد.

 

وی عنوان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با رزمایش مومنانه و مواسات و همدلی این گروه جهادی با همت خیرین توانست بیش یک‌هزار و 200 بسته معیشتی را در 12 مرحله میان نیازمندان توزیع کند.

 

سرپرست گروه جهادگران نور خرمشهر اذعان داشت: این گروه جهادی پیش از این در زلزله کرمانشاه و سیل استان خوزستان، اربعین حسینی و آئین‌ها و بحران‌های مختلف فعالیت داشته و تمرکز اصلی خود را برای خدمت به قشر نیازمند قرار داده است.

 

وی در پایان یادآور شد: فعالیت‌های جهادی این گروه تا پایان بحران کرونا همچنان ادامه خواهد داشت، همچنین لازم است از همه پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تشکر و قدردانی کنیم.

 

کد خبر 948205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha